از بین بردن خطوط اخم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این مطلب به مبحث بهترین روش های درمان برای از بین بردن خطوط اخم میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

از بین بردن خطوط اخم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

بهترین روش های درمان برای از بین بردن خطوط اخم

ممکن است به خاطر خطوط اخم برجسته شما باشد. ظاهر خشمگین با 2 خط عمودی که هنگام اخم کردن بین ابروها و بالای بینی ظاهر می شود، که به درستی 11s نامیده می شود، تقویت می شود.

معمولاً به آنها خطوط اخم می گویند زیرا وقتی اخم می کنید برجسته تر می شوند. بسیاری از مردم متوجه می شوند که این 2 خط آنها را عصبانی یا غمگین نشان می دهد حتی زمانی که بیان آنها در حالت استراحت است.

اگر از اینکه مردم اظهار نظر می کنند که به نظر می رسد اخم کرده اید، خسته شده اید، حتی اگر اینطور نیستید، درمان خط اخم ممکن است برای شما مناسب باشد.

خطوط اخم چیست؟

صورت شما برای انتقال احساسات طراحی شده است.

با گذشت زمان، هنگامی که ما به طور مکرر اخم می کنیم و حالات دیگر صورت می گیریم، پوست روی پیشانی ما خم می شود و در نهایت چین و چروک های دائمی ایجاد می شود.

هنگامی که ما جوان تر هستیم، خطوط و چین و چروک ها روی پوست ما تنها زمانی ظاهر می شوند که ماهیچه را منقبض می کنیم تا اخم کنیم و زمانی که عضله شل می شود از بین می روند. به این چروک های پویا می گویند. با بالا رفتن سن، این چین و چروک ها همیشه نمایان می شوند و به چین و چروک های ساکن تبدیل می شوند.

قبل از اینکه به نحوه درمان خطوط اخم بپردازیم، اجازه دهید در مورد چگونگی تشکیل آنها صحبت کنیم.

چه چیزی باعث خطوط اخم می شود؟

پیری عامل اصلی خطوط اخم است. با افزایش سن، پوست ما شل می شود و کلاژنی که ساختار زیر پوست ما را تشکیل می دهد کاهش می یابد. از دست دادن ساختار بر نحوه بازگشت پوست صورت ما به حالت استراحت پس از حالات مختلف صورت تأثیر میگذارد.

علاوه بر روند طبیعی پیری و حالت های تکراری صورت، عوامل دیگری در ایجاد خطوط اخم نقش دارند.

اشعه ماوراء بنفش و آسیب خورشید

کلاژن و الاستین در اثر آسیب اشعه ماوراء بنفش تجزیه می شوند. این پروتئین ها مسئول حفظ ظاهر جوان پوست ما هستند.

سیگار کشیدن

سیگار باعث ایجاد انواع چین و چروک می شود، از خطوط اخم گرفته تا خطوطی که در اطراف لب ما ایجاد می شود.

فشار

استرس باعث تنش صورت می شود که به مرور زمان منجر به ایجاد خطوط اخم می شود.

ژنتیک

برخی از افراد به سادگی مستعد ایجاد چین و چروک در سنین پایین تر از دیگران هستند.

زندگی اتفاق می افتد و چین و چروک ها هم همینطور. مانند سایر چین و چروک ها و خطوط روی صورت ما، خطوط اخم نیز به راحتی درمان می شوند. اگر احساس می کنید که خطوط اخم شما باعث می شود همیشه نگران یا ناراضی به نظر برسید، درمان خط اخم ممکن است برای شما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: چرا به جای جراحی بینی، تزریق بینی با رستیلن را انتخاب کنید؟

چگونه از شر خطوط اخم خلاص می شوید؟

طبیعی است که با افزایش سن تغییراتی را در صورت خود تجربه کنید، از جمله خطوط ظریف و چین و چروک. اما، ما یک خبر خوب داریم: اگر نمی خواهید، لازم نیست به سن خود نگاه کنید!

بسته به اینکه خطوط اخم چقدر ثابت شده اند بستگی به این دارد که کدام درمان برای شما مناسب تر است. 2 درمان مورد علاقه ما برای از بین بردن خطوط اخم، تزریقات ضد چروک و پرکننده های پوستی هستند.

خطوط اخم کم عمق یا سطحی

چروک های کم عمق بین ابروها با تزریق ضد چروک درمان می شود. تزریق ضد چروک باعث شل شدن عضلات زیر پوست مسئول خطوط اخم و در نتیجه صاف شدن ظاهر چین و چروک روی سطح می شود.

خطوط اخم عمیق

درمان خطوط اخم عمیق بیشتر به یک عملکرد ترکیبی احتیاج دارد. ابتدا از تزریقات ضد چروک برای شل شدن عضله استفاده می شود. در مرحله دوم، از یک فیلر برای حجیم کردن پوست استفاده می شود تا چین و چروک باقی مانده کاهش یابد.

اگرچه می‌توان از پرکننده خطوط اخم بدون شل کردن عضله استفاده کرد، اما ممکن است به این معنی باشد که این اثر ممکن است طولانی نباشد. اگر عضلات مسئول خطوط اخم شل نباشند، هر بار که اخم می کنید، فیلر فشرده می شود و سریعتر شکسته می شود.

از درمان خط اخم چه انتظاری باید داشت

تزریقات ضد چروک برای خطوط اخم

درمان تزریق ضد چروک برای خطوط اخم یک روند فوری در کلینیک شهرزاد است که حدودا 15 دقیقه زمان می برد. نتایج تا 4 تا 6 ماه باقی می ماند و در این زمان می توانید درمان را تکرار کنید. با هر درمان، خطوط اخم بیشتر و بیشتر صاف می شود.

– هیچ توقفی وجود ندارد.

– گاهی اوقات ممکن است کبودی وجود داشته باشد. اما این نادر است.

– ممکن است بعد از آن قرمز و یا توده به نظر برسد، اما معمولاً به سرعت ته نشین می شود.

فیلرهای پوستی برای خطوط اخم

با خطوط اخم عمیق، از  پرکننده اسید هیالورونیک  (HA) برای کاهش بیشتر چین و چروک بین ابروها استفاده می شود. هنگام استفاده از پرکننده پوست باید احتیاط و احتیاط کرد زیرا خطرات آن بیشتر است. تجربه انژکتور لوازم آرایشی شما بسیار مهم است.

– درمان پرکننده خطوط اخم 15 دقیقه طول می کشد

– تورم و قرمزی ممکن است رخ دهد و چند ساعت پس از درمان ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *