تزریق بینی با رستیلن - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این مطلب به مبحث چرا به جای جراحی بینی، تزریق بینی با رستیلن را انتخاب کنید میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تزریق بینی با رستیلن - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

چرا به جای جراحی بینی، تزریق بینی با رستیلن را انتخاب کنید؟

سال‌هاست که جراحی تنها گزینه برای کسانی است که می‌خواهند شکل متفاوتی از بینی خود داشته باشند. با این حال، جراحی بینی – رینوپلاستی – برای بسیاری از افرادی که احساس می کنند یک عمل بسیار گسترده است، گزینه ای نیست. برخی نیز از درد یا زخم ناشی از جراحی بینی می ترسند. امروزه جایگزین و مکملی برای جراحی وجود دارد، یعنی تزریق فیلر به بینی. پرکننده‌ای که به‌طور ویژه برای ساختن ساختار و انجام جزئیات دقیق در بینی ساخته شده است.

تزریق فیلر به بینی جایگزین و مکمل جراحی بینی است

رینوپلاستی غیرجراحی به یک روش درمانی مورد توجه تبدیل شده است. همانطور که قبلا ذکر شد، این یک جایگزین برای کسانی است که احساس می کنند جراحی زیبایی بینی یک عمل غیر ضروری بزرگ است یا از درد یا زخم ناشی از جراحی بینی می ترسند. تزریق فیلر به بینی نیز مکمل جراحی زیبایی بینی است. از پرکننده ها می توان برای تنظیم دقیق جزئیات کوچک استفاده کرد و همچنین می تواند برای اصلاح ناهنجاری بینی پس از آسیب استفاده شود. در حال حاضر با فیلرها گزینه های درمانی بیشتری وجود دارد، همچنین برای جراحی بینی غیر جراحی.

فرم ایده آل بینی چگونه است؟

شکل ایده آل بینی تا حد زیادی به سلیقه شخصی بستگی دارد. همچنین ایده‌های متفاوتی در سرتاسر دنیا درباره اینکه یک بینی ایده‌آل چگونه است، وجود دارد. یک ایده‌آل برای زنان در بازار چین، برای مثال، ویژگی‌های تیز و تقریباً آندروژنی صورت با بینی‌های مشخصی است که بیرون زده است. در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی، بینی هایی با شیب رو به بالا برای چند سال در میان گروه های مصرف کننده خاص محبوب بوده است، در حالی که سایر مصرف کنندگان بینی صاف را ترجیح می دهند. مهم ترین چیز این است که اسیر ترندها نشوید، اما به سلیقه شخصی و ظاهر و زیبایی فردی خود وفادار بمانید، چه به دنبال درمان زیبایی باشید و چه نباشید.

تزریق بینی در مورد کار دقیق است

برای کسانی که فکر می‌کنند بینی‌شان خیلی کوچک است، تزریق فیلر به بینی راهی نسبتاً بدون دردسر برای طراحی بینی بزرگ‌تر است. با این حال، رینوپلاستی غیرجراحی معمولاً برای بزرگ‌تر کردن بینی نیست، حتی اگر برای کسانی که می‌خواهند این امکان وجود داشته باشد. یک درمان معمول بینی با پرکننده ها، کار با جزئیات است، و این اغلب می تواند بینی را کوچکتر نشان دهد. هنگامی که فرورفتگی ها با تزریق بینی اصلاح می شوند، هنگامی که اشکال ناهموار یا بی نظمی ها یکنواخت شوند، بینی کوچکتر به نظر می رسد. تزریق بینی به طور کلی در مورد کارهای دقیق است، به عنوان مثال، برای شکل دادن به پل بینی یا نوک بینی. همچنین اگر اسکار ناشی از جراحت یا در موارد بسیار نادر اسکار ناشی از جراحی زیبایی بینی دارید، برای اصلاح آن می توان از تزریق فیلر به بینی استفاده کرد.

برای تزریق بینی باید از فیلر سفت استفاده شود

برخی از افراد ممکن است نگران باشند که در صورت تزریق بینی، بینی آنها نامشخص به نظر برسد و فیلر به بیرون شناور شود. اگر با یک پزشک متخصص مراقبت های بهداشتی که از نوع مناسب پرکننده استفاده می کند، مشورت کنید، اینطور نیست. رینوپلاستی غیرجراحی با فیلر به معنای «پر کردن» بینی نیست، بلکه در مورد انجام تنظیمات و اصلاحات دقیق است. این بدان معنی است که باید از یک پرکننده سفت استفاده شود که شکل خود را در طول زمان حفظ کند و ادغام کمی با بافت های اطراف داشته باشد. یک پرکننده محکم که برای ایجاد ساختار نهایی در مناطقی که به دقت مورد نیاز است ایده آل است.

Restylane® LYFT™ – یک ژل پرکننده بر اساس فناوری NASHA™

Restylane® LYFT™ یک پرکننده مبتنی بر فناوری پیشگام و منحصر به فرد NASHA™ است. مانند بسیاری از پرکننده های موجود در بازار، Restylane® Lyft™ بر اساس اسید هیالورونیک تثبیت شده است. اسید هیالورونیک نوعی مولکول قند هست که زنجیره های بلندی را می سازد و مقدار بسیاری آب را به هم متصل می کند. این به هیدراته نگه داشتن بافت های بدن ما کمک می کند، به خصوص پوست ما. اسید هیالورونیک طبیعی در بدن ظرف یک یا دو روز تجزیه می شود. به منظور ماندگاری بیشتر هیالورونیک اسید در پرکننده ها، اسید هیالورونیک با اتصال عرضی زنجیره های مولکولی طولانی تثبیت شده است. ویژگی منحصر به فرد اسید هیالورونیک موجود در Restylane® LYFT™ این است که کمتر از 1٪ آن اصلاح شده است. این باعث می شود که آن را به ترکیب طبیعی اسید هیالورونیک بیش از هر پرکننده دیگری در بازار نزدیک کند.

Restylane® LYFT™ دقت را در هنگام انجام جراحی بینی غیر جراحی امکان پذیر می کند.

فناوری NASHA ژل های پرکننده محکمی تولید می کند که نتایج دقیقی را ارائه می دهد. این اجازه می دهد تا برای قرار دادن هدفمند در محل تزریق، با توزیع کم و ادغام در بافت های اطراف. این بدان معنی است که یک پزشک متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند با جزئیات دقیق در هنگام انجام جراحی بینی غیر جراحی با Restylane® LYFT™. کار کند.

علاوه بر این، بافت ژل سفت و اندازه ذرات کنترل‌شده Restylane® LYFT™ برای مقاومت در برابر نیروهای دینامیکی که در طول حرکت ماهیچه‌های صورت ایجاد می‌شوند برای لیفت و برون‌کردن بهینه بدون حجم‌دهی طراحی شده است. این به این معنی است که ژل پرکننده شکل خود را حفظ می کند و تزریق بینی به مرور زمان به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *