تزریقات ضد چروک در مقابل پرکننده های پوستی - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث تزریقات ضد چروک در مقابل پرکننده های پوستی را انتخاب کنید میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تزریقات ضد چروک در مقابل پرکننده های پوستی - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

آیا آنها متفاوت هستند یا مترادف؟

هم تزریق های ضد چروک و هم پرکننده های پوستی به طور فزاینده ای محبوب می شوند و هر دو برای رفع علائم پیری و حفظ ظاهری جوان تر استفاده می شوند. اغلب از ما می پرسند که تفاوت بین این دو درمان چیست؟ مرز بین پرکننده ها و سم اغلب مبهم است و معمولاً آنها را به عنوان یکدیگر اشتباه گرفته و مترادف می دانند. واقعیت این است که آنها بسیار متفاوت هستند و هر دو تزریق ضد چروک و پرکننده پوست به طور خاص مشکلات بسیار متفاوتی را در صورت برطرف می کنند.

چگونه بهترین درمان را برای پوست خود انتخاب کنیم؟

ما در کلینیک شهرزاد از تجربیات زیبایی شناختی و دانش پزشکی خود استفاده می کنیم تا به شما کمک کنیم بهترین گزینه های درمانی را برای خود انتخاب کنید. ما با هم یک ارزیابی کلی و برنامه ریزی انجام می دهیم که شامل:

  • کدام قسمت های صورت خود را با استفاده از تزریقات ضد چروک در مقابل تزریق فیلر پوستی بلند کنید یا شل کنید
  • چه جنبه هایی از صورت شما برای بازگرداندن حجم با فیلرهای پوستی در مقابل تزریقات ضد چروک

همه اینها با در نظر گرفتن اهداف درمانی، بودجه و سلامت کلی و سابقه پزشکی
از تزریق ضد چروک برای شل شدن عضلات صورت و نرم شدن چین و چروک های صورت خود استفاده کنید

تزریق ضد چین و چروک که به نام سم بوتولینوم (بوتاکس یا دیسپورت) نیز شناخته می شود. برای شل کردن خطوط و نرم کردن چین و چروک ها استفاده می شود.

در کلینیک شهرزاد ما از سم بوتولینوم نام تجاری Dysport استفاده می کنیم.

دیسپورت با شل کردن ماهیچه های خاص صورت عمل می کند که به مرور زمان خطوط و چین و چروک های عمیق تر را با افزایش سن ایجاد می کند.

دیسپورت، بهترین شل کننده عضلانی برای درمان خطوط و چین و چروک

هدف از تزریق دیسپورت کاهش حالات پویا صورت است، اما چهره شما همچنان طبیعی به نظر می رسد. برخلاف حالت سفت.

در اینجا، مهارت یک انژکتور لوازم آرایشی خوب برای جلوگیری از به نظر رسیدن “یخ زده” یا غیرطبیعی بسیار مهم است. تمام شل کننده های عضلانی برای درمان خطوط و چین و چروک هایی که از حالت های پویا مانند اخم کردن یا چشم دوختن به وجود می آیند استفاده می شود.

Dysport می تواند ظاهر پیری را با نرم کردن خطوط و چین و چروک ها و بلند کردن چشم ها و ابروها بهبود بخشد.

درمان دیسپورت چقدر طول می کشد؟

Dysport در عرض 2-3 روز پس از تزریق شروع به کار می کند. اما 2 هفته طول می کشد تا تأثیر کامل را روی اکثر مشتریان نشان دهد.

درمان دیسپورت معمولاً حدود 3 ماه طول می کشد. قبل از مشاهده نتایج قابل توجه در برخی از خطوط عمیق تر، ممکن است بیش از یک درمان مورد نیاز باشد.

افراد به مرور زمان با درمان‌های معمولی متوجه می‌شوند که حرکات صورتشان ضعیف‌تر می‌شود. به این معنی که می‌توانید دفعات درمان را کاهش دهید یا در هر درمان دوزهای کمتری داشته باشید. تزریقات ضد چروک مانند Dysport شلی پوست را برطرف نمی کند. با این حال ما تعدادی گزینه درمانی دیگر داریم که می تواند به رنگ و بافت پوست کمک کند.

نواحی رایج صورت که در آن دیسپورت تزریق می شود

برخی از نواحی معمولاً تزریق شده صورت که در آن از Dysport استفاده می شود عبارتند از:

  • خطوط پیشانی
  • خطوط اخم بین ابروها
  • خطوط لبخند اطراف چشم یا بلند کردن ناحیه پلک
  • نزدیک لب یا دهان و لب تلنگر
  • لبخند لثه ای را کاهش دهید
  • کاربرد دیگر تزریق Dysport برای درمان تعریق بیش از حد / تعریق بیش از حد است

از پرکننده های پوستی برای بازگرداندن حجم و به دست آوردن تعادل بهتر صورت استفاده کنید

پرکننده های پوستی برای بازگرداندن حجم به نواحی از صورت که نیاز به برجستگی بیشتر یا فرم دهی ملایم برای داشتن تعادل بهتر صورت دارند. استفاده می شود.

از آنها برای “دراپ کردن مجدد” و بلند کردن پوست استفاده می شود.

ساختارهای اسکلتی زیر پوست شما با بالا رفتن سن کاهش می‌یابد و لایه‌های چربی روی صورت شما کوچک و ریزش می‌کنند. بنابراین پرکننده‌ها می‌توانند حجم صورت و گونه‌ها یا خط فک را مجدداً افزایش دهند. و به کاهش ظاهر کشیده یا ظاهری مقدس به گونه‌ها، چانه، چشم‌ها، ابرو کمک کنند.

پرکننده های پوست، حجم دهنده صورت برای نرم کردن خطوط و جای زخم ها

تزریق فیلر در درجه اول برای تقویت، تقویت و مجسمه سازی برخی از ویژگی های صورت استفاده می شود. آنها حجم دهنده های صورت هستند.

گاهی اوقات می‌توان از آن‌ها برای کمک به نرم‌کردن برخی خطوط یا اسکارها/ فرورفتگی‌های پوستی یا کاهش سایه‌های زیر چشم در ناحیه اشک/زیر چشم استفاده کرد.

مهارت انژکتور شما در مورد پرکننده های صورت نیز بسیار مهم است. تا زیبایی طبیعی بهتری ایجاد کند تا اینکه ظاهری «بیش از حد پر» و غیرطبیعی داشته باشد.

پرکننده‌های پوستی از طریق بازگرداندن تعادل و حجم، اثر جوان‌سازی دارند و یک گزینه تقویت‌کننده عالی برای ترکیب با سایر روش‌های جوان‌سازی صورت از جمله تزریق‌های ضد چین و چروک و درمان‌های جوان‌سازی پوست هستند.

درمان با اسید هیالورونیک (HA) چقدر طول می کشد؟

شما می توانید نتایج فیلرهای پوستی را بلافاصله پس از قرار دادن با بهبود در ناحیه تحت درمان طی هفته های آینده مشاهده کنید.

پرکننده های پوست بسته به نوع پرکننده (پرکننده سبک، متوسط ​​یا عمیق) و محل قرارگیری آن، زمان های متفاوتی ماندگاری دارند.

ما از پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک (HA) استفاده می کنیم. HA یک ماده طبیعی است که از قبل در پوست شما یافت می شود. به ساخت کلاژن کمک می کند و پوست شما را صاف و هیدراته نگه می دارد.

با گذشت زمان بدن شما از ذرات پرکننده HA استفاده کرده و به طور طبیعی آن را جذب می کند.

ماندگاری پرکننده های سبک حدود 3 تا 6 ماه، پرکننده های متوسط ​​حدود 9 تا 12 ماه و پرکننده های عمیق در برخی افراد 18 ماه یا بیشتر طول می کشد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *