انتقال چربی چیست؟ - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - شماره همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث توضیح انتقال چربی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انتقال چربی چیست؟ - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - شماره همراه: 09353242647

انتقال چربی چیست؟

پوست شما یکی از اولین نقاط بدن شماست که علائم قابل مشاهده پیری را نشان می دهد. با بالا رفتن سن، خطوط ریز، چین و چروک و کاهش کلاژن در شما ایجاد می شود. برای معکوس کردن این علائم پیری، برخی از بیماران انتقال چربی را انتخاب می کنند.

انتقال چربی که به عنوان پیوند چربی نیز شناخته می شود، شامل برداشتن چربی بدن از جای دیگری در بدن بیمار و قرار دادن آن در جای دیگری از بدن او است. ما از این روش منحصر به فرد برای کمک به بازگرداندن حجم، حجیم شدن نواحی و ایجاد ظاهری صاف بر روی صورت شما استفاده می کنیم.

چه زمانی به انتقال چربی نیاز است؟

صورت به ویژه مستعد نشان دادن علائم کاهش حجم است. چند عامل مختلف در این امر موثر است. مقصر اصلی کاهش تولید کلاژن است. هر سال پس از تولد 20 سالگی، بدن ما یک درصد دیگر کلاژن کمتری تولید می کند. کلاژن ساختار پشتیبان زیرین پوست ما را فراهم می کند و آن را سفت و چاق نگه می دارد. بنابراین، وقتی 50 ساله هستید، 30 درصد را بردارید و متوجه شدید که چرا پوست صورت شما اکنون مستعد افتادگی و ایجاد چین و چروک های عمیق است. پوست هم با زیاد شدن سن نازک می شود.

انتقال چربی حجم را برمی گرداند. هدف اصلی همین است. با برگرداندن حجم به نواحی افتادگی و فرورفتگی، این امر می تواند سن صورت بیمار را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

فواید تزریق چربی

تیم ما به دلیل مزایای این روش، انتقال چربی را توصیه می کند. این مزایا عبارتند از:

  • ظاهر گونه های پرتر و برجسته تر
  • فرورفتگی ها، فرورفتگی ها و چین و چروک ها پر می شوند
  • ایجاد پایه ای برای  فیلرهای لب، پلک ها، چین های بینی و سایر نواحی
  • این کاملا طبیعی است بنابراین خطر واکنش آلرژیک کمتر است

آیا من کاندید هستم؟

بیمارانی که از کاهش حجم در صورت و اطراف چشم رنج می برند، کاندیدای انتقال چربی هستند.

قبل از جراحی، تیم ما با شما در مورد آنچه می خواهید انجام دهید صحبت می کند و به شما توصیه می کند که آیا انتقال چربی بهترین روش برای دستیابی به نتایج مورد نظر شما است یا خیر. اغلب، تیم ما به شما پیشنهاد می کند که انتقال چربی را با روش دیگری مانند بلفاروپلاستی پلک پایین ترکیب کنید . این ترکیب از درمان معمولاً قوی‌تر از هر دو روش به تنهایی است و بهترین ظاهر ممکن را برای شما ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: تزریقات ضد چروک در مقابل پرکننده های پوستی

انتقال چربی چگونه انجام می شود؟

در انتقال چربی با تیم ما، ایده این است که از چربی خود بیمار برای بازگرداندن حجم به نواحی از صورت که افتاده، فرورفته و حجم از دست داده اند استفاده کنیم. انتقال چربی جایگزینی برای لیفت صورت با جراحی است (اگرچه درجه تغییر یکسان نیست)، اما اغلب برای فیلرهای پوستی.

این یک روش سه مرحله ای است.

1. برداشت

چربی ناخواسته شما از محل اهدا کننده برداشت می شود. پس از انتخاب، تیم ما از لیپوساکشن تامسنت برای برداشتن چربی از ناحیه استفاده می کند. ابتدا محلول نمکی که حاوی لیدوکائین و اپی نفرین نیز می باشد به ناحیه مورد نظر تزریق می شود. این عمل باعث منقبض شدن کیسه های چربی می شود و برداشتن آنها را آسان تر می کند. به علاوه، لیدوکائین به عنوان یک بی حس کننده موضعی عمل می کند و اپی نفرین رگ های خونی را برای از دست دادن خون و کبودی کمتر منقبض می کند.

2. تصفیه

پس از حذف چربی، سلول های چربی از خون، بافت و سایر مایعات جدا می شوند. سپس چربی تصفیه شده برای تزریق به نواحی مورد نظر روی صورت آماده می شود.

3. قرار دادن

چربی تصفیه شده اکنون با یک کانول نازک به نواحی مورد نظر تزریق می شود. همانطور که تیم ما کانول را از محل تزریق خارج می کند، یک خط از سلول های بافت چربی رسوب می کند.

در طول بخش لیپوساکشن از پیوند چربی چه انتظاری داریم

لیپوساکشن امروزی به طور قابل توجهی برای پوست و بافت های زیرین آسیب زا نیست. تیم ما از یک کانول کوچک که معمولاً از طریق یک برش 3 میلی‌متری وارد می‌شود، برای گرفتن چربی استفاده می‌کند، که سپس برای تزریق مجدد خالص می‌شود. از آنجایی که او از روش تامسنت استفاده می کند، هیچ دردی ندارد (فقط مقداری درد) و بعد از آن کبودی بسیار کم است. این لیپوساکشن فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد، تا حدی به این دلیل که لیدوکائین در محلولی که تیم ما قبل از قرار دادن کانول تزریق می کند، موجود است. البته حذف چربی های ناخواسته از نواحی مانند شکم یا باسن یک مزیت ثانویه بزرگ برای این روش است.

پس از برداشتن چربی، بهبودی در محل های لیپوساکشن بسیار آسان است. بهبودی از بخش لیپوساکشن انتقال چربی، بیمار را برای یک هفته یا بیشتر از کار دور نمی کند، که به دلیل انتقال چربی و تورم در محل های تزریق است.

چه مناطقی را می توان درمان کرد؟

به لطف دانش گسترده تیم ما در مورد آناتومی صورت، گزینه های زیادی برای قرار دادن چربی روی صورت خود دارید. اینها مکان های هدفمند معمولی هستند:

  • گونه های فرو رفته
  • مناطقی که چربی از گونه ها خارج شده است
  • شیارهای عمیقی که از بینی به گوشه های دهان کشیده می شوند (چین های بینی)
  • خطوط زیر چشم
  • گودی زیر چشم

در طول تزریق چربی چه انتظاری داریم؟

تیم ما پس از برداشت و آماده سازی چربی، چربی آماده شده را به نواحی از پیش تعیین شده صورت تزریق می کند. در طی این فرآیند، نواحی صورت کمی بیش از حد پر می شود. این کار به این دلیل انجام می شود که بدن شما در نهایت مقداری از چربی را به دنبال این روش جذب می کند.

خبر خوب این است که می توانید در همان روز جراحی به خانه بروید. مطب ما از بیماران می‌خواهد که ترتیبی دهند که کسی آنها را بردارد زیرا ممکن است در اثر آرام‌بخش متورم و خواب‌آلود باشند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *