انتقال چربی زیر چشم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - شماره همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث انتقال چربی زیر چشم میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انتقال چربی زیر چشم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - شماره همراه: 09353242647

انتقال چربی زیر چشم چیست؟

انتقال چربی زیر چشم که به عنوان انتقال چربی پلک پایین نیز شناخته می شود، یک روش درمانی زیبایی است که در آن چربی از یک قسمت بدن استخراج شده و به ناحیه زیر چشم تزریق می شود تا گودی ها یا چین و چروک ها را پر کند. هدف این است که ظاهر سیاهی و گودی چشم را کاهش دهد و در عین حال ظاهری جوان تر را بازیابی کند. این یک روش کم تهاجمی است که معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود. از آنجایی که درمان دارای عوارض جانبی و خطرات احتمالی است، ضروری است که قبل از اقدام با یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد مشورت کنید.

تفاوت بین انتقال چربی و پرکننده های پوستی چیست؟

هم از انتقال چربی و هم پرکننده های پوستی برای حجم دادن به صورت و صاف کردن چین و چروک ها و حفره ها استفاده می شود، اما به روش های مختلفی عمل می کنند.

انتقال چربی روشی است که شامل برداشتن چربی از یک ناحیه از بدن مانند شکم یا ران ها و تزریق آن به ناحیه ای است که نیاز به درمان دارد. با گذشت زمان، چربی دوباره جذب بدن می شود و تنها سلول هایی باقی می مانند که با موفقیت در ناحیه جدید ریشه کرده اند.

از سوی دیگر، پرکننده‌های پوستی از موادی تشکیل می‌شوند که برای افزایش حجم و صاف کردن چین و چروک‌ها به پوست تزریق می‌شوند، مانند اسید هیالورونیک یا کلاژن. فیلرهای پوستی ، برخلاف انتقال چربی، درمان دائمی نیستند و به مرور زمان جذب بدن می شوند.

تمایل فرد و ارزیابی جراح از مورد، تعیین می کند که کدام مورد استفاده می شود. به طور معمول تصور می شود که انتقال چربی یک درمان دائمی تر است، در حالی که تصور می شود پرکننده های پوستی موقتی تر هستند.

بیشتر بخوانید: انتقال چربی چیست؟

مزایای انتقال چربی زیر چشم چیست؟

انتقال چربی زیر چشم، که به عنوان انتقال چربی پلک پایین نیز شناخته می شود، می تواند چندین مزیت داشته باشد، از جمله:

بهبود ظاهر حفره ها یا چین و چروک های زیر چشم :

این عمل می تواند حفره ها را پر کرده و با حجم دادن به ناحیه زیر چشم، چین و چروک ها را صاف کند و در نتیجه ظاهری جوان تر و با طراوت داشته باشد.

نتیجه ای طبیعی: 

از آنجایی که چربی مورد استفاده در درمان از بدن خود بیمار برداشت می شود، نتایج طبیعی تر است و احتمال رد شدن توسط بدن کمتر است.

نتایج طولانی مدت: 

برخلاف فیلرهای پوستی که به تدریج توسط بدن حذف می شوند، نتایج انتقال چربی زیر چشم ممکن است برای سال ها باقی بماند.

حداقل تهاجمی:

 این تکنیک نسبت به لیفت صورت معمولی نفوذ کمتری دارد و معمولاً فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد که منجر به درد و زمان بهبودی کمتری می شود.

ترکیب با سایر روش‌ها: 

برای بهبود نتایج کلی، انتقال چربی زیر چشم را می‌توان با سایر روش‌های تزریق چربی مانند انتقال چربی صورت، بزرگ‌کردن لب‌ها یا بزرگ‌کردن سینه جفت کرد.

چه کسانی چربی زیر چشم انجام می دهند؟

انتقال چربی زیر چشم که به عنوان انتقال چربی پلک پایین نیز شناخته می شود، اغلب برای افرادی انجام می شود که می خواهند گودی یا چین و چروک زیر چشم خود را کاهش دهند. این تکنیک برای ترمیم ظاهر گود رفته یا توخالی ناحیه زیر چشم طراحی شده است که می تواند ناشی از افزایش سن، ژنتیک یا کاهش وزن باشد.

توجه به این نکته ضروری است که این درمان برای همه مناسب نیست. بنابراین، باید با یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد مراجعه کنید تا ببینید آیا کاندیدای خوبی برای این عمل هستید یا خیر. جراح سلامت کلی، سابقه پزشکی و اهداف عمل را در نظر میگیرد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که این روش حلقه های سیاه ناشی از اختلالات رنگدانه را برطرف نمی کند. در چنین شرایطی، جراح ممکن است روش های درمانی دیگری مانند لیزر درمانی یا لایه برداری شیمیایی را پیشنهاد کند.

چه روند های دیگری برای تزریق چربی امکان دارد با انتقال چربی زیر چشم صورت بگیرد؟

انتقال چربی زیر چشم به طور معمول به تنهایی انجام می شود، اگرچه می توان آنها را با سایر روش های تزریق چربی همراه کرد تا نتایج کلی را بهبود بخشد. در زیر برخی از روش‌های رایجی که ممکن است همراه با انتقال چربی زیر چشم انجام شود، آورده شده است:

انتقال چربی صورت:

 برای افزایش حجم و بازگرداندن ظاهری جوان تر، ممکن است چربی به قسمت های دیگر صورت مانند گونه ها تزریق شود.

بزرگ کردن لب :

 تقویت لب با استفاده از چربی می تواند شکل و تقارن لب ها را بهبود بخشد.

بزرگ کردن سینه : 

برای بزرگ کردن اندازه و فرم سینه ها، می توان چربی را از شکم یا جاهای دیگر پیوند زد.

بزرگ کردن باسن : 

برای افزایش حجم و کانتور باسن، ممکن است چربی از سایر قسمت های بدن پیوند زده شود.

جوانسازی دست:

 چربی را می توان به دست ها منتقل کرد تا پوست را حجیم کرده و ظاهر سیاهرگ ها و تاندون ها را کاهش دهد.

قبل از عمل انتقال چربی زیر چشم چه اتفاقی می افتد؟

قبل از انجام یک درمان انتقال چربی زیر چشم، با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره ملاقات خواهید کرد تا در مورد اهداف خود برای این عمل صحبت کنید و ببینید که آیا کاندیدای خوبی هستید یا خیر.

جراح در طول جلسه مشاوره از شما در مورد سابقه پزشکی شما، از جمله هرگونه جراحی گذشته، آلرژی و داروهای فعلی سوال خواهد کرد. آنها همچنین چشم ها و صورت شما را معاینه می کنند تا مشخص کنند کدام نواحی نیاز به درمان دارند.

جراح همچنین قبل از درمان از چشم و صورت شما عکس می گیرد تا وضعیت شما را ثبت کند. از این تصاویر برای طراحی رویه و ارزیابی نتایج پس از آن استفاده خواهد شد.

فاش کردن تمام داروهایی که مصرف می‌کنید، از جمله مکمل‌های گیاهی و داروهای بدون نسخه بسیار مهم است، زیرا برخی از آنها می‌توانند خطر خونریزی را در طول جراحی افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *