پرکننده خط فک - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این مطلب به مبحث پرکننده خط فک چیست و چگونه کاربرد دارد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده خط فک - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

پرکننده خط فک چیست و چگونه کاربرد دارد؟

پرکردن خط فک به عمل زیبایی پزشکی اشاره دارد که هدف آن تناسب بیشتر صورت با ایجاد ظاهری تیز به خط فک است. این یک کاربرد جراحی نیست. این فرآیند حداکثر در مدت 1 ساعت انجام می شود.

مناطقی که فیلرها در آن اعمال می شود مشخص می شود و کرم بی حس کننده در مناطقی که تزریق انجام می شود استفاده می شود. پرکننده خط فک یک روش سخت یا دردناک نیست. هدف از استفاده از کرم بی حس کننده از بین بردن احساس دردی است که ممکن است در هنگام سوراخ شدن سوزن روی پوست ایجاد شود.

فیلرهای ژل به نواحی مشخص شده تزریق می شوند. پس از مرحله تزریق، پر کردن خط فک کامل می شود. پس از اتمام عمل، قرمزی، کبودی یا تورم های کوچک در مدت کوتاهی ناپدید می شوند. ظرف چند هفته، فیلر کاملاً ته نشین می شود و با پوست شما یکپارچه می شود. پس از اتمام پر کردن چانه، می توانید بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردید. از آنجایی که این فرآیند طولانی نیست، نیازی به صرف زمان زیادی برای پر کردن خط فک ندارید.

پرکننده های فک چگونه محبوب شده اند؟

پرکردن خط فک که یکی از مداخلات زیبایی است که در سال‌های اخیر اغلب مورد علاقه ستاره‌های هالیوود است، روشی راحت و ساده است. نتایج بلافاصله به دست می آید. اما در صورت ظاهر نامطلوب، می توان آن را ذوب کرد و خط فک به ظاهر سابق خود برمی گردد.

این واقعیت که این یک روش بدون خطر و برگشت پذیر است، فیلرهای فک را کاملاً ترجیح داده است. از فیلرهای پوستی حاوی هیالورونیک اسید در فیلرهای فک استفاده می شود. اسید هیالورونیک ماده ای است که در بدن انسان یافت می شود و پرکننده های فک به لطف هیالورونیک اسید موجود در پوست به سفت تر نشان دادن پوست کمک می کنند و همچنین خط فک را دوباره تعریف می کنند. اگر بعد از عمل نارضایتی وجود داشته باشد، آنزیم هیالورونیداز که اسید هیالورونیک را تجزیه می کند، به ناحیه ای که فیلر تزریق می شود، تزریق می شود.

بیشتر بخوانید: اصول کلی پرکننده های پوست برای زنان

چه کسی فیلرهای فک را ترجیح می دهد؟

ویژگی های برجسته صورت در ایجاد یک بیان برجسته و زیباتر بسیار حیاتی است. پرکننده چانه همچنین برای بزرگسالانی که به وزن ایده آل خود نزدیک هستند، لمس کوچک اما قابل توجهی روی خط فک ایجاد می کند. انتقال نرم در ناحیه چانه یا این واقعیت که گردن و چانه از یکدیگر جدا نیستند، مشکلاتی هستند که پر کردن فک می تواند آنها را حل کند. اگر برای داشتن ظاهری متناسب تر، نوک چانه باید کشیده یا بزرگ شود، می توان با پرکننده های خط فک این کار را انجام داد.

کسانی که چانه نامتقارن یا ناهنجاری دیگری دارند نیز می توانند با پرکننده های چانه به ظاهر دلخواه خود دست یابند. در صورت کمبود حجم در فک می توان با فیلر خط فک حجم را افزایش داد و خط فک ایجاد کرد. فرآیند پرکننده فک همچنین می تواند برای برجسته کردن خط فک یا به دست آوردن فرم تیزتر اعمال شود. افتادگی و نوسانات ناشی از افزایش سن یا افزایش وزن نیز با پر کردن فک برطرف می شود.

بعد از پر کردن خط فک چه فرآیندی در انتظار شماست؟

توصیه می شود تا چند روز پس از پر کردن فک از دوش آب گرم، حمام ترکی و سونا دوری کنید. مهم است که خط چانه خود را مالش ندهید و از موقعیت هایی که ممکن است به چانه شما فشار وارد کند اجتناب کنید تا پرکردگی شما به درستی جا بیفتد و بدشکلی ایجاد نشود. معمولاً بعد از 15 روز یک قرار ملاقات گرفته می شود.

آیا فیلر فک باید تکرار شود؟

پرکردن خط فک یک عمل زیبایی پزشکی است. این جراحی نیست، زیرا هیچ مداخله جراحی وجود ندارد. بنابراین نباید انتظار نتایج دائمی مانند جراحی زیبایی بینی (جاب بینی) داشت. فیلر فک مانند تمام عملیات فیلر اثر خود را پس از مدت زمان مشخصی از دست می دهد، عمل باید تجدید شود تا به همان ظاهر برسد.

عواملی مانند سن، جنسیت، عوامل ژنتیکی و نوع پوست باعث می شود که مدت زمان پرکننده فک در افراد مختلف متفاوت باشد. نتایج معمولا بین 12 ماه تا 18 ماه باقی می ماند. توصیه می شود پس از این زمان متوسط، عمل پرکننده را تکرار کنید.

مزایای فیلر فک چیست؟

پرکردگی های استفاده شده در پرکردن خط فک باعث واکنش آلرژیک نمی شود. بنابراین به راحتی می توان آن را روی هر نوع پوستی اعمال کرد. پر کردن خط فک فرآیند کلیدی ظاهر پوست با نسبت طلایی است. علاوه بر ایجاد خطوط متقارن و تیز، راه حلی برای مشکلات جول نیز می باشد. ظاهری متناسب بین صورت، گردن و گردن ایجاد می کند.

می توان از آن برای کشیدگی یا رشد نوک چانه و همچنین رفع مشکل نوک چانه نوک تیز استفاده کرد. فیلر خط فک که چین و چروک و مشکلات افتادگی ناحیه فک را نیز برطرف می کند، چهره ای جوان تر و پویا به فرد می بخشد.

برگشت پذیر بودن فرآیند یکی از مهمترین مزایای پرکردن خط فک است. برای افرادی که نگران مداخلات زیبایی‌شناختی هستند، “چه می‌شود اگر آنطور که من می‌خواهم پیش نیاید” آرامش‌بخش خواهد بود، زیرا می‌دانند که اگر یک تصویر ناخواسته ظاهر شود، می‌توانند در مدت کوتاهی به تصاویر قدیمی خود بازگردند. پر کردن خط فک یک عمل زیبایی بدون خطر، ایمن و راحت است.

آیا پر کردن خط فک عوارض یا مضراتی دارد؟

پرکردن خط فک با تزریق اسید هیالورونیک به پوست انجام می شود که از قبل در بدن انسان وجود دارد. به همین دلیل، خطر ایجاد عوارض پس از پر کردن بسیار کم است. هیچ عارضه جانبی یا آسیب جدی شناخته شده ای وجود ندارد. به دلیل تماس انژکتور با پوست ممکن است تورم، کبودی و قرمزی جزئی روی پوست دیده شود. اگرچه اینها در مدت زمان کوتاهی از بین می روند، اما اگر اندازه ای هستند که به عنوان تصویر شما را آزار می دهد، می توانید آنها را با کمک آرایش بپوشانید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *