لیفت صورت (ریتیدکتومی) - تزریق بوتاکس در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی

لیفت صورت یا ریتیدکتومی روشی است که افتادگی یا چین خوردگی پوست در گونه ها و خط فک را کاهش می دهد. بیمار معمولی با چین و چروک، یا چربی که به موقعیت پایین‌تری روی صورت افتاده، یا پوست و چربی اضافی در صورت مراجعه می‌کند. لیفت صورت می تواند چندین ناحیه صورت، خط فک و بخشی از گردن را به طور همزمان بهبود بخشد تا ظاهری محکم تر و جوان تر به شما بدهد. اگر پوست گردن زیادی دارید یا چربی اضافی دارید، ممکن است برای سفت شدن بیشتر و بهبود ظاهر گردن خود به یک عمل لیفت گردن اضافی از طریق یک برش جداگانه گردن نیاز داشته باشید. جراح شما ممکن است همزمان روش‌ های دیگری را نیز برای رسیدگی به سایر ویژگی‌های پیری صورت شما توصیه کند، مانند جراحی پلک ، لیفت ابرو ، تزریق فیلر یا پیوند چربی.لیفت صورت چین و چروک های ریز، چین و چروک ها یا رنگدانه های پوست را کاهش نمی دهد. اینها به سایر روش های زیبایی برای رسیدگی به ظاهر و کیفیت پوست شما نیاز دارند. ما در این مطلب به مبحث لیفت صورت (ریتیدکتومی)میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفت صورت (ریتیدکتومی) - تزریق بوتاکس در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی

لیفت صورت (ریتیدکتومی) – درمان

روش

لیفت صورت معمولاً با بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می شود. بستری در بیمارستان حداقل یک شب ممکن است برای مشاهده پس از جراحی توصیه شود.

محل و وسعت برش های مورد نیاز به درجه پوست و چربی اضافی شما بستگی دارد.

از طریق این برش‌ها، لایه‌های صورت از هم جدا می‌شوند تا بلند شوند و سفت شوند. چربی زیرین صورت و گردن ممکن است حجاری، برداشته یا دوباره توزیع شود. سپس پوست صورت و گردن مجدداً پوشانده می شود تا ظاهری صاف تر و جوان تر داشته باشد. پوست اضافی برداشته می شود و زخم با بخیه بسته می شود. ممکن است درن های جراحی برای برداشتن مایع اضافی پس از جراحی گذاشته شود.

بعد از جراحی

درد، تورم و کبودی پس از جراحی انتظار می رود و طی دو هفته اول بهبود می یابد. در این مدت، داروهای مسکن و آنتی بیوتیک برای کنترل درد و به حداقل رساندن خطر عفونت تجویز می شود. پس از جراحی برای کمک به کاهش تورم، لباس فشرده یا کمپرس سرد توصیه می شود. اگر از زهکش ها استفاده شود، پس از تخلیه کمی مایع، ظرف چند روز حذف خواهند شد.

شستن موها و دوش گرفتن 2 تا 3 روز پس از جراحی اما با احتیاط بسیار قابل انجام است. اجازه ندهید مواد شیمیایی وارد خطوط بخیه شوند و از سشوار خودداری کنید. خشک کردن داب باید انجام شود. حداقل به مدت 2 هفته از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید مگر اینکه توصیه دیگری شود. حداقل به مدت 2 تا 3 هفته از ورزش های شدید یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. بازگشت تدریجی به فعالیت های عادی را هدف قرار دهید. جراح شما به شما توصیه می کند که چه زمانی میتوانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

می توانید انتظار داشته باشید که تا چند هفته پس از جراحی، کمی بی حسی در اطراف لاله گوش، صورت و گردن خود تجربه کنید. در اوایل، جای زخم قرمز و سفت به نظر می رسد، اما به مرور زمان نرم می شود و به آرامی محو می شود. در ماه اول تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خودداری کنید زیرا این امر می تواند باعث تیره شدن دائمی جای زخم شود. حدود یک سال طول می کشد تا اسکار به ظاهر نهایی خود برسد.

نتایج یک لیفت صورت موفق می تواند ماندگار باشد. با این حال، آنها دائمی نخواهند بود زیرا به طور طبیعی اراده شما در طول زمان به پیری ادامه می دهد.

درک خطرات

مانند هر جراحی بزرگ، لیفت صورت خطراتی از جمله:

  • واکنش نامطلوب به بیهوشی
  • سروما (تجمع مایع زیر پوست)
  • هماتوم (جمع شدن خون در زیر پوست)
  • عفونت
  • بهبود ضعیف زخم
  • از دست دادن پوست
  • جای زخم ضعیف
  • آسیب عصبی، که می تواند منجر به ضعف یا بی حسی عضلانی شود (می تواند موقت یا دائمی باشد)
  • ریزش مو در محل برش ها (می تواند موقت یا دائمی باشد)

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *