بوتاکس پیشانی - تزریق بوتاکس در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی

یکی از نواحی درمانی رایج برای تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی است. معمولاً به عضلات پیشانی و بین ابروها تزریق می شود تا خطوط گلابلار قابل مشاهده، خطوط اخم عمودی و چروک های افقی پیشانی که مردان و زنان را مسن تر نشان می دهد، کاهش یابد. این روش زیبایی به دلیل اثرات آرامش بخش عضلانی که انقباض عضلانی را محدود می کند تا به تدریج چین و چروک ها و خطوط ریز را از بین ببرد و از ایجاد چروک های جدید جلوگیری کند، به طور گسترده ای شناخته شده است. اما با وجود اینکه درمان بوتاکس کم تهاجمی است، افراد همچنان باید احتیاط کنند و از فعالیت های بیش از حدی که ممکن است اثرات تزریق را مختل کنند، اجتناب کنند. پس از قرار ملاقات با بوتاکس، همیشه به بیماران یادآوری می شود که آن را راحت کرده و اجازه دهند تزریق نوروتوکسین به آرامی در عضلات صورت ته نشین شود. ما در این مطلب به مبحث پس از بوتاکس پیشانی و دور چشم چه مراقبتهایی لازم است میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بوتاکس پیشانی - تزریق بوتاکس در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی

7 دستورالعمل مراقبت از پیشانی پس از بوتاکس

1. در دمای بسیار گرم زیاد بیرون نمانید

تزریق بوتاکس پیشانی می تواند باعث تورم و کبودی موقت در ناحیه تحت درمان شود. هر نوع قرار گرفتن در معرض دمای گرم می تواند باعث گشاد شدن رگ های خونی شود که می تواند باعث افزایش قرمزی یا کبودی شود زیرا جریان خون را به پوست افزایش می دهد. پس از درمان بوتاکس، ممکن است بخواهید بیرون رفتن را محدود کنید یا از هر نوع محافظ در برابر آفتاب برای محافظت از ناحیه درمان و جلوگیری از کبودی طولانی مدت استفاده کنید.

2. آرام باشید و از هر گونه فعالیت بدنی شدید یا ورزش اجتناب کنید

ورزش برای سلامت کلی و تناسب اندام شما مفید است و گاهی اوقات برای خلاص شدن از شر سموم صورت و ایجاد درخشش سالم پوست ایده آل است. با این حال، هر شکلی از ورزش ممکن است پس از تزریق بوتاکس ایده آل نباشد. پزشک به شما توصیه می‌کند که حداقل 24 تا 48 ساعت پس از درمان بوتاکس صبر کنید تا تمرینات روزانه خود را از سر بگیرید. به عنوان مثال، ورزش بلافاصله پس از تزریق بوتاکس باعث تعریق بیش از حد شما می شود و قبل از اینکه متوجه شوید صورت خود را لمس خواهید کرد. شما می‌خواهید از مالیدن یا پاک کردن عرق روی صورت خود اجتناب کنید، زیرا ممکن است بوتاکس به خارج از محل تزریق گسترش یابد و به سمت عضلات ناخواسته حرکت کند.

3. از سایر روش های زیبایی یا درمان صورت صرف نظر کنید

اگر قبل از انجام بوتاکس برای درمان‌های پوستی مانند ماساژ صورت یا عمل‌های پوستی قرار ملاقات گذاشته‌اید، ممکن است بخواهید با ارائه‌دهنده خود تماس بگیرید تا زمان‌بندی مجدد را تعیین کند. صورت و ماساژ درمانی ممکن است در بهبودی شما اختلال ایجاد کند و باعث انتقال بوتاکس به سایر نواحی صورت شود.

4. آن را طبیعی نگه دارید و بدون آرایش بروید

شما همچنین می خواهید با قرار دادن محصولات زیبایی و آرایش روی صورت، آن را سبک نگه دارید. به طور معمول اجتناب از مالش صورت، به خصوص هنگام استفاده از کرم پودر، مرطوب کننده، یا سرم های مراقبت از پوست دشوار است، بنابراین این احتمال وجود دارد که بوتاکس از ناحیه درمان پراکنده شود.

به عنوان یک اقدام احتیاطی و برای اطمینان از اینکه بهترین نتایج بوتاکس را به دست می آورید، باید حداقل 24 ساعت پس از عمل خود از آرایش های سنگین فاصله بگیرید. اگر می خواهید صورت خود را تمیز کنید، می توانید از دستمال مرطوب صورت استفاده کنید و به آرامی آن را روی پیشانی خود بمالید.

5. الکل یا سایر داروهای رقیق کننده خون مصرف نکنید

جراح زیبایی یا ارائه دهنده بوتاکس شما همچنین به شما توصیه می کند که از هیچ داروی رقیق کننده خون یا مکمل های ضد التهابی مانند آسپرین، ادویل و ایبوپروفن استفاده نکنید. این داروها دارای خواص رقیق کنندگی خون هستند که می تواند باعث افزایش جریان خون در عروق شده و منجر به کبودی یا تورم اضافی در ناحیه درمان شود. همچنین باید از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا رقیق کننده خون محسوب می شود. اگر می خواهید درد یا کبودی محل تزریق را پس از درمان زیبایی بوتاکس مدیریت کنید، بهتر است به جای مصرف مسکن یا داروهای ضد التهاب، یک کیسه یخ یا کرم بی حس کننده موضعی قرار دهید.

6. صاف نگه دارید و از دراز کشیدن روی صورت خودداری کنید

یک تصور غلط رایج در مورد مراقبت های بعد از بوتاکس این است که نمی توانید بعد از تزریق دراز بکشید. خبر خوب این است که حتی پس از انجام درمان، همچنان می‌توانید شب‌ها راحت بخوابید، اما توصیه می‌شود پس از خروج از کلینیک بوتاکس، حداقل چهار ساعت صاف بنشینید.

زمانی که باید بخوابید، فقط مراقب وضعیت خود باشید و از دراز کشیدن روی نواحی تحت درمان خودداری کنید. اگر در ناحیه پیشانی بوتاکس زده اید، تمام سعی خود را بکنید که صورت خود را روی بالش نخوابید تا از فشار در محل های تزریق جلوگیری کنید. خوابیدن به پشت ایده‌آل است و می‌توانید بالش‌هایی را در پهلو قرار دهید تا بتوانید حرکات خود را کاهش دهید.

7. تمرینات و حرکات ملایم صورت را انجام دهید

در حالی که نمی توانید مستقیماً نواحی صورت را لمس کنید، ماساژ دهید یا مالش دهید، می توانید پس از تزریق بوتاکس ورزش های ساده صورت را انجام دهید. حرکات صورت مانند چروک کردن یا بالا بردن ابروها می تواند به ویژه اجازه دهد سم در عضلات پیشانی ته نشین شود. این برای بیمارانی که برای رویدادها و مناسبت های مهم در آخرین لحظه تحت درمان بوتاکس قرار می گیرند، توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *