موثرترین پرکننده های پوستی هیالورونیک - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث پرکننده های RHA، موثرترین پرکننده های پوستی هیالورونیک ضد پیری میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

موثرترین پرکننده های پوستی هیالورونیک - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

فهرست مطالب

پرکننده های RHA، موثرترین پرکننده های پوستی هیالورونیک ضد پیری

اولین چیزها اول، پرکننده های RHA چیست؟

مجموعه پرکننده های RHA برنده جایزه Revance تنها پرکننده های هیالورونیک اسید مورد تایید FDA برای درمان چین و چروک ها و چین های پویا متوسط ​​تا شدید صورت هستند.

طراحی شده تا حتی قسمت های مستعد چین و چروک صورت شما را صاف کند. و در حالت استراحت و حرکت ظاهری نرم تر و طبیعی تر ارائه می دهد.

R در RHA مخفف “Resilient” است. که اشاره ای به دوام و توانایی آن برای انطباق با حرکات صورت شما به لطف یک فرآیند تولید ساده است. که به آن اجازه می دهد HA طبیعی را در پوست شما تقلید کند.

پرکننده های RHA چه مدت دوام می آورند؟

نتایج پرکننده RHA اثربخشی بالینی را تا 15 ماه پس از درمان ثابت کرده است. و نتایج برای برخی از بیماران فراتر از این بازه زمانی باقی مانده است.

نتایج بر اساس سن، سبک زندگی و منطقه تحت درمان متفاوت است.

چرا پرکننده های RHA تا این مدت دوام می آورند؟

سه عامل موثر وجود دارد:

غلظت بالای HA تجزیه را به تاخیر می اندازد.
طول زنجیره HA طولانی تر، تخریب آن توسط آنزیم های هیالورونیداز که به طور طبیعی در پوست وجود دارد. و عوامل دیگری مانند رادیکال های آزاد را کاهش می دهد.
سازگاری بالای آن با حرکات پوست باعث می شود. در برابر نیروهای اصطکاک و شکستگی های مربوط به حرکت در خطوط پویا صورت آسیب پذیرتر نباشد.

آیا پرکننده های RHA ایمن هستند؟

به لطف یک فرآیند تولید ملایم تر که منجر به پیوندهای عرضی اسید هیالورونیک کمتر و دستکاری های شیمیایی کمتری می شود. مجموعه پرکننده HA انعطاف پذیر در مقایسه با سایر پرکننده های سنتی HA در حال حاضر در بازار، طبیعی ترین و کمترین تغییر در نظر گرفته می شود.

آیا تزریق فیلر RHA دردناک است؟

از آنجا که فرمولاسیون پرکننده RHA با یک بی حس کننده (لیدوکائین) مخلوط می شود.

تزریق باید به راحتی قابل تحمل باشد. علاوه بر این، پزشک یا پرستاری که تزریق‌های صورت را انجام می‌دهد. ممکن است یک کرم بی‌حس کننده موضعی را روی ناحیه تحت درمان بمالد تا ناراحتی شما را به حداقل برساند.

آیا پرکننده های RHA را می توان حل کرد؟

مانند سایر پرکننده های HA، پرکننده های RHA را می توان به راحتی با استفاده از آنزیمی به نام هیالورونیداز حل کرد.

انژکتورهای پرستار ماهر ما می توانند به بیماران کمک کنند. تا نتایج ضعیف فیلر را که ممکن است از ارائه دهندگان فاقد صلاحیت دریافت کرده اند. معکوس کنند.

پرکننده های RHA در مقابل پرکننده های سنتی HA؟

بر اساس مطالعه‌ای در مجله پوست‌شناسی آرایشی، بیمارانی که از پرکننده‌های RHA استفاده کرده‌اند. بهبود زیبایی، رضایت و دوام بیشتری نسبت به بیمارانی که با سایر پرکننده‌های سنتی هیالورونیک اسید موجود درمان شده‌اند، گزارش کردند.

بنابراین، چه چیزی پرکننده های RHA را با سایر پرکننده های HA متفاوت می کند؟

برخی از مزایای مجموعه RHA نسبت به پرکننده های سنتی HA عبارتند از:

پرکننده های پوستی RHA تا 15 ماه در مقایسه با 6 تا 12 ماه برای پرکننده های سنتی HA دوام دارند.

پرکننده‌های پوستی RHA هم چین و چروک‌های استاتیک و هم پویا را درمان می‌کنند. به این معنی که ناشی از حرکات و حالات صورت است.

سایر پرکننده های HA مانند Juvéderm® و Restylane® فقط چین و چروک های ساکن را درمان می کنند.

بیماران تورم کمتری را با تزریق پرکننده RHA به دلیل فرمول تولید تمیزترشان تجربه کردند.

پرکننده‌های پوستی پویا RHA به دلیل فرآیند پیوند متقابل حداقلی HA که به آن اجازه می‌دهد. حرکت طبیعی بافت‌های طبیعی صورت شما را تقلید کند. نتایج طبیعی‌تری ارائه می‌دهد.

پرکننده های RHA در مقابل بوتاکس:

در حالی که بوتاکس چین و چروک های پویا را با شل کردن موقت ماهیچه های صورت که باعث ایجاد آنها می شوند تصحیح می کند، پرکننده های RHA با بازگرداندن حجم از دست رفته در بافت ها، خطوط پویا صورت را صاف می کنند و به شما این امکان را می دهند که حالات صورت خود را حفظ کنید، اما خطوط و چین های کمتری را هنگام تزریق به آن ناحیه حفظ کنید.

پرکننده های پوستی RHA برای بیمارانی که نگران حفظ حالات طبیعی صورت خود هستند، بهتر عمل می کنند. آنها همچنین نتایج طولانی تری را ارائه می دهند (تا 15 ماه در مقایسه با 3-6 ماه با بوتاکس). با این حال، برای بهترین درمان غیرجراحی جوان‌سازی صورت، پرکننده‌های RHA را می‌توان با بوتاکس یا محصولات مشابه بوتولینوم سم A مانند Jeuveau و Dysport برای کاهش چین و چروک، پوست صاف و بافت‌های چاق ترکیب کرد. بوتاکس حتی می تواند نتایج پرکننده RHA را افزایش دهد. این می تواند دوام خود را با کاهش تجزیه HA افزایش دهد زیرا به طور موقت فعالیت عضلات را کاهش می دهد و اصطکاک را به حداقل می رساند.

کدام پرکننده RHA برای من مناسب است؟

Redensity RHA Filler:

Redensity برای خطوط لب که اخیراً مورد تایید FDA قرار گرفته است. همچنین می‌تواند برای صاف کردن چین‌های روی گونه‌ها و گردن استفاده شود.

RHA 2:

برای چین و چروک های پویا متوسط ​​(مقایسه با Juvéderm Volbella و Restylane Silk):

طراحی شده برای درمان خطوط سطحی و چین و چروک های متوسط ​​صورت، مانند چین های بینی، خطوط عمودی، خطوط شعاعی گونه، و پای کلاغی (“یازده ها”).

RHA 3:

برای چین و چروک های پویا شدید (مقایسه با Juvéderm Vollure و Restylane L):

فرمول غلیظ تری که برای درمان چین و چروک های عمیق و چین و چروک هایی مانند چین های بینی و خطوط لبخند طراحی شده است.

حجم می دهد و می تواند چین و چروک ها و چین های شدیدتر را صاف کند. همچنین می توان از آن برای حجم دادن به وسط صورت و لب ها و صاف و حجیم کردن گونه ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *