ماندگاری پرکننده های پوستی - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث ماندگاری پرکننده های پوستی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

ماندگاری پرکننده های پوستی - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

ماندگاری پرکننده های پوستی چقدر است؟ و دیگر حقایق پرکننده که باید بدانید.

محبوبیت پرکننده های پوستی به خوبی تثبیت شده است. مردم مشتاق لب‌های پر، گونه‌های مشخص و سرزندگی و درخشش جوان هستند. اگر در حال غواصی در دنیای پرکننده های پوستی هستید، می توانید به سرعت با تعداد گزینه های موجود گیج شوید.

این پست راهنمای شما برای تمام نکات و نکات پرکننده پوست است. ما امیدواریم که به شما کمک کند گزینه های خود را درک کنید و انتخاب های آگاهانه ای در مورد درمان خود داشته باشید.

پرکننده های Restylane® برای نتایجی طبیعی

Restylane یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین خطوط پرکننده های ساخته شده با اسید هیالورونیک (HA) است. پرکننده های Restylane به لب ها، وسط صورت، پشت دست ها و موارد دیگر حجم می دهند.

Restylane

Restylane خطوط و چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت را بهبود می بخشد، از جمله چین های بینی (خطوط خنده) و خطوط ماریونت. این فیلر همچنین دارای تاییدیه FDA برای بزرگ کردن لب در بیماران بالای 21 سال است.

ماندگاری نتایج : 6 ماه (در صورت تکرار در 4.5 یا 9 ماه، نتایج تا 18 ماه باقی می ماند)

Restylane Silk

این پرکننده HA صاف مانند ابریشم، لب های نازک یا به طور طبیعی لب های صاف را افزایش داده و حجم می دهد. Restylane Silk همچنین فرم لب های شما را اصلاح می کند و خطوط عمودی اطراف لب را بهبود می بخشد.

ماندگاری نتایج : حدود 6 ماه

Restylane Refyne™

Refyne از فناوری XpresHAn اختصاصی Restylane برای حرکت طبیعی تر و انعطاف پذیرتر استفاده می کند. از آنجایی که فیلر هنگام ایجاد حالات صورت انعطاف‌پذیرتر به نظر می‌رسد، برای پر کردن چین‌های اطراف دهان و چانه، مانند چین‌های بینی و خطوط ماریونت، و همچنین بزرگ‌کردن لب‌ها ایده‌آل است.

ماندگاری نتایج : حدود 12 ماه

Restylane Defyne

Defyne کانتور و وضوح را به چانه اضافه می کند و ویژگی های شما را متعادل می کند. همچنین خطوط و چین‌های عمیق را صاف می‌کند و چون با فناوری XpresHAn ساخته شده است، ظاهر طبیعی اطراف دهان و بینی را حفظ می‌کند.

ماندگاری نتایج : حدود 12 ماه

Restylane Kysse™

Restylane Kysse همچنین با فناوری XPresHAn ساخته شده است که لب ها را پر و انعطاف پذیر می کند تا ظاهری نرم تر، صاف تر و انعطاف پذیرتر داشته باشد. علاوه بر ایجاد حجم طبیعی، Kysse می‌تواند خطوط دور دهان اطراف لب (که اغلب به آن خطوط سیگاری گفته می‌شود) و خطوط عمودی روی لب‌ها را صاف کند و همچنین رنگ لب‌ها را تقویت کند. مطالعات نشان می دهد که برای بهبود پری لب کمتر از سایر پرکننده های لب نیاز به پرکننده Kysse است.

ماندگاری نتایج : 6 تا 12 ماه

RADIESSE®

RADIESSE تا حدودی متفاوت از پرکننده های Restylane عمل می کند. این ماده از میکروسفرهای ریز هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA) تشکیل شده است که تولید کلاژن و الاستین پوست شما را برای نتایج فوری و همچنین بهبود طولانی مدت افزایش میدهد. این یک گزینه خوب برای کسانی است که به دنبال صاف کردن چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت یا بازگرداندن کاهش حجم در پشت دست هستند.

ماندگاری نتایج: RADIESSE می تواند 1 سال یا بیشتر دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: پرکننده های RHA، موثرترین پرکننده های پوستی هیالورونیک ضد پیری

چه چیزی بر طول عمر پرکننده پوست تاثیر می گذارد؟

علاوه بر نوع فیلر مورد استفاده، عوامل مختلفی بر مدت زمان ماندگاری فیلرهای پوستی شما تأثیر می گذارد، از جمله:

  • تجربه و تخصص انژکتور شما. تکنیک و مهارت فقط برای زیبایی شناسی تزریق شما مهم نیست. آنها همچنین می توانند بر دوام پرکننده شما تأثیر بگذارند.
  • منطقه درمان فیلر تزریق شده در نواحی که حرکت بیشتری دارند، مانند لب ها و دهان، معمولاً سریعتر از مناطقی که حرکت کمتری دارند، تجزیه می شود. ناحیه درمان همچنین تعیین می کند که پرکننده چقدر عمیق تزریق شود. فیلرهای عمیق تزریق شده معمولاً بیشتر از فیلرهای تزریقی سطحی ماندگاری دارند.
  • نوع پوست شما ضخامت، سن و خاصیت ارتجاعی پوست نیز در مدت زمان ماندگاری نتایج فیلر پوستی نقش دارد.
  • متابولیسم شما افرادی که متابولیسم بالایی دارند سریعتر از افرادی که متابولیسم آهسته تری دارند، پرکننده ها را تجزیه می کنند.
  • کیفیت مراقبت و محافظت از پوست شما. مراقبت از پوست و محافظت از آن در برابر نور خورشید و سایر آسیب های محیطی ضروری است، حتی زمانی که از پرکننده ها استفاده نمی کنید. مراقبت دقیق از پوست برای محافظت از نتایج فیلر شما و اطمینان از ماندگاری آنها تا حد امکان مهم تر است.

البته، شما نمی توانید برخی از این مسائل را کنترل کنید، اما می توانید اطمینان حاصل کنید که یک انژکتور واجد شرایط و ماهر انتخاب می کنید. بنابراین با انژکتور خود در مورد صلاحیت ها و تجربه آنها صحبت کنید. همچنین می توانید پس از درمان با دور ماندن از آفتاب تا حد امکان و استفاده از ضد آفتاب هر روز از پوست خود مراقبت کنید. همچنین به نوشیدن آب زیاد و خوردن غذاهای غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها کمک می کند.

در طول اولین درمان پرکننده چه چیزی را باید انتظار داشت؟

این طبیعی است که قبل از اولین جلسه پرکننده پوست خود احساس نگرانی کنید، اما بدانید که این یک روش کاملاً ایمن در دست یک تزریق کننده با تجربه است.

در مطب ما ابتدا یک بی حس کننده موضعی را در ناحیه درمان اعمال می کنیم تا در طول عمل راحت باشید. این جلسه حدود 30 دقیقه طول می کشد و می توانید بلافاصله به روال معمول خود بازگردید. می‌توانید انتظار کمی کبودی و تورم در اطراف محل داشته باشید، اما باید طی چند روز برطرف شود.

شما می توانید فیلرهای پوستی خود را با بوتاکس ترکیب کنید تا جوانسازی کامل صورت و پوست صاف تر و سفت تر شود. این ترکیب اغلب لیفت صورت غیرجراحی یا “مایع” نامیده می شود زیرا علائم متعدد پیری را برطرف می کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *