بوتاکس و دیسپورت چیست؟ - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این مطلب به مبحث بوتاکس و دیسپورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بوتاکس و دیسپورت چیست؟

فهرست مطالب

بوتاکس و دیسپورت چیست؟

BOTOX Cosmetic و جایگزین جدیدتر آن Dysport محصولات تزریقی مورد تایید FDA هستند که حاوی شکل خالص شده سم بوتولینوم نوع A هستند. آنها به طور موقت انقباضات ماهیچه های صورت را که خطوط و چین و چروک هایی را در پوست پوشاننده ایجاد می کنند به نام چین و چروک پویا معلق می کنند. بدون انقباضات مکرر عضلانی، این چین و چروک های پویا به تدریج از بین می روند.

چه چیزی بهتر است: بوتاکس یا دیسپورت؟

بسیاری از بیماران کنجکاو هستند که چه چیزی این 2 محصول را متمایز می کند. هر دو محصول از یک ماده فعال، سم بوتولینوم نوع A برای شل کردن عضلات و جلوگیری از ایجاد چین و چروک استفاده می کنند. رویکرد آنها برای دستیابی به آن هدف کمی متفاوت است:

بار پروتئین :

واحد برای واحد، Dysport پروتئین‌های فعال کمتری نسبت به بوتاکس دارد که باعث می‌شود در برابر آنتی‌بادی‌های طبیعی بدن مقاوم‌تر شود.

قوام :

Dysport کمی نازک‌تر است، به این معنی که پس از تزریق راحت‌تر پخش می‌شود. این گاهی اوقات آن را گزینه خوبی برای صاف کردن مناطق بزرگ چین و چروک مانند پیشانی می کند.

تاریخچه اثبات شده :

Dysport بعد از بوتاکس معرفی شد، به این معنی که بوتاکس زمان بیشتری برای به دست آوردن جایگاه خود در واژگان پزشکی زیبایی داشته است.

چگونه بفهمم بوتاکس یا دیسپورت برای من بهترین است؟

در طول مشاوره شما، ما در مورد زمینه هایی که بیشتر دوست دارید درمان کنید بحث خواهیم کرد و برای تعیین اینکه کدام محصول مناسب شماست، با هم کار خواهیم کرد. در برخی موارد، نانسی ممکن است ترکیبی از هر دو محصول را برای درمان نواحی مختلف صورت شما توصیه کند.

چگونه بفهمم که به بوتاکس یا پرکننده های پوستی نیاز دارم؟

در حالی که هم بوتاکس و هم پرکننده های پوستی تزریقی هستند که برای جوانسازی صورت استفاده می شوند، اما اهداف متفاوتی دارند و به روش های مختلفی کار می کنند.

بوتاکس

نگرانی های مربوط به انقباضات عضلات صورت مانند پنجه کلاغی اطراف چشم و خطوط اخم بین ابروها را برطرف می کند.

پرکننده‌های پوستی

به زیر پوست حجم می‌دهند تا خطوط لبخند اطراف دهان (چین‌های بینی) را صاف کند و گونه‌ها، حفره‌های اطراف چشم‌ها و شقیقه‌ها و سایر نواحی را پر کند. از فیلرها نیز برای حجیم و برجسته کردن لب ها استفاده می شود.

در مواردی که می توانیم با بوتاکس و فیلرها درمان کنیم، همپوشانی وجود دارد. به عنوان مثال، بوتاکس می تواند خطوط عمودی لب را نرم کند و پرکننده ها می توانند آنها را صاف کنند. نانسی با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه درمانی ایجاد کند که به بهترین وجه به شما بهبودهایی را بدهد که می خواهید، که ممکن است شامل ترکیبی از تزریقات باشد.

آیا می توانم داروهای تزریقی را با روش های دیگر ترکیب کنم؟

در برخی موارد، دکتر فریمن استفاده از بوتاکس یا دیسپورت را برای تکمیل روش‌های جراحی پلاستیک صورت، مانند لیفت صورت یا جراحی پلک ، توصیه می‌کند تا یک جوان‌سازی جامع صورت ایجاد شود. برای سایر بیماران، بوتاکس و دیسپورت می توانند نیاز به جراحی پلاستیک را به تاخیر بیاندازند، به ویژه برای کسانی که نگران علائم اولیه پیری هستند. ممکن است بخواهید بوتاکس یا دیسپورت را با پرکننده های پوستی به عنوان بخشی از لیفت صورت مایع ترکیب کنید تا جوانسازی صورت جامع و غیر جراحی را تکمیل کنید.

چه چیزی در طول عمل بوتاکس یا دیسپورت خود انتظار دارید؟

انژکتور متخصص ما، پرستار پرستار، نانسی اولسن، درمان های بوتاکس و دیسپورت را به دقت برنامه ریزی می کند تا اطمینان حاصل شود که بیماران بهترین نتایج را دریافت می کنند. این درمان‌ها روش‌های یکسانی نیستند. تعداد و محل دقیق تزریق بر اساس آناتومی منحصر به فرد صورت و اهداف زیبایی شما است.

درمان های بوتاکس و دیسپورت معمولاً حدود 15 دقیقه طول می کشد و بیماران پس از ترک مطب به روال عادی روزانه خود باز می گردند. نتایج چند روز طول می کشد تا ظاهر شوند، اگرچه Dysport معمولاً سریعتر از بوتاکس عمل می کند.

چه مدت قبل از اینکه نتایج خود را ببینم؟

نتایج حاصل از تزریق بوتاکس و دیسپورت به تدریج با صاف شدن چین و چروک های پوست ظاهر می شود. در اینجا چیزی است که باید از هر کدام انتظار داشت:

بوتاکس:

نتایج پس از 3 تا 5 روز شروع می شود و تقریباً 10 تا 14 روز بهبود می یابد.

دیسپورت:

نتایج پس از 1 تا 2 روز شروع می شود و تأثیر کامل در حدود 10 تا 14 روز حاصل می شود.

آیا عوارض جانبی دارد؟

عوارض جانبی شایع شامل درد خفیف، تورم و کبودی در محل تزریق است.

آیا دیسپورت یا بوتاکس ماندگاری بیشتری دارد؟

دوام دیسپورت بیشتر از بوتاکس است، اگرچه تجربیات بیمار متفاوت است. نتایج بوتاکس معمولاً 3 تا 4 ماه دوام دارد و نتایج دیسپورت تا 5 ماه دوام دارد. درمان‌های نگهداری می‌توانند ظاهر شاداب شما را برای همیشه حفظ کنند. هر محصول مزایای خود را دارد، بنابراین به ترجیح شخصی بستگی دارد که بیمار کدام یک را بیشتر دوست دارد.

تفاوت اصلی بین بوتاکس و دیسپورت چیست؟

تفاوت اصلی بین این 2 محصول، علاوه بر اینکه Dysport چند روز زودتر نتیجه را نشان می دهد، در عمق تزریق است. دیسپورت عمیق‌تر از بوتاکس تزریق می‌شود که منجر به پراکندگی آن در ناحیه درمان گسترده‌تر می‌شود. این می تواند در برخی از نواحی صورت یک مزیت باشد اما در نواحی دیگر یک عیب باشد. به همین دلیل است که انتخاب یک انژکتور با تخصص با استفاده از هر دو روش مهم است.

آیا تزریق بوتاکس و دیسپورت بی خطر است؟

BOTOX و Dysport هر دو مورد تایید FDA و در دوزهای مناسب و در دستان یک انژکتور زیبایی شناسی ماهر و معتبر هستند و ایمن هستند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *