چرا جوانان از بوتاکس پیشگیرانه استفاده می کنند و آنچه باید بدانند؟

خدمات بوتاکس - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث چرا جوانان از بوتاکس پیشگیرانه استفاده می کنند و آنچه باید بدانند میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

خدمات بوتاکس - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

چرا جوانان از بوتاکس پیشگیرانه استفاده می کنند و آنچه باید بدانند؟

در سال‌های اخیر، بوتاکس پیشگیرانه در میان افراد، عمدتاً زنان، در اواسط 20 تا 30 سالگی که سعی در کاهش علائم قابل مشاهده پیری دارند، به یک روند تبدیل شده است.

یک نفر نوشت: «این ممکن است من را متقاعد کرده باشد.

در سال های اخیر، پزشکان ابزار برای جلوگیری از علائم قابل مشاهده پیری گسترش یافته و شامل بوتاکس پیشگیرانه، همچنین به عنوان “بوتاکس کودک” شناخته شده است. که هدف آن نرم کردن حرکت عضلات صورت برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک ها قبل از تبدیل شدن به آنها است. دائمی در حالی که بوتاکس در سال 2002 تاییدیه FDA را برای مبارزه با چین و چروک های موجود دریافت کرد.

گزارش انجمن جراحان پلاستیک

طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک، تزریق بوتاکس – یک تعدیل کننده عصبی که به طور علمی به سم بوتولینوم معروف است، که سیگنال های عصبی خاصی را به عضلات مسدود می کند. یکی از نشانه های احتمالی که بوتاکس پیشگیرانه مسئول بخشی از این افزایش است، این واقعیت است که افراد 20 تا 39 ساله حدود 20 درصد از تمام اقدامات سم بوتولینوم گزارش شده در سال 2019 را تشکیل می دهند. در حالی که برخی از متخصصان پوست و جراحان پلاستیک می گویند که تعداد آنها در حال افزایش است. مردانی که برای درمان‌های پیشگیرانه مراجعه می‌کنند، اکثر افرادی که علاقه‌مند به شروع بوتاکس در سنین پایین‌تر هستند، می‌گویند، زنان در اواسط 20 تا 30 سالگی هستند.

این نسلی است که از پوست صورت خود مراقبت می کند و از آرایش طبیعی استفاده می کند. “

اما در حالی که کارشناسان می‌گویند بوتاکس پیشگیرانه می‌تواند بی‌خطر و مؤثر باشد، آنها همچنین نسبت به این که فکر کنید این یک هنجار است – یا تنها رویکرد برای کاهش علائم پیری، هشدار می‌دهند.

نحوه عملکرد بوتاکس پیشگیرانه را درک کنید

 وقتی اخم می‌کنید، لبخند می‌زنید یا ابروهایتان را در هم می‌کشید، ماهیچه‌های صورت شما منقبض می‌شوند و پوست را بارها و بارها چروک می‌کنند. همانطور که پوست شما پیر می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، این چین و چروک می تواند خطوط دائمی را به جا بگذارد، “بنابراین منطقی است که نرم کردن آن حرکت قبل از تشکیل خطوط واقعاً می تواند کمک زیادی به ظاهر بهتر شما در هر سنی کند.”

تزریق مقادیر کمی سم بوتولینوم به عضلات مورد نظر به طور موقت آنها را ضعیف و آرام می کند . بوتاکس پیشگیرانه معمولاً نسبت به رفع چین و چروک های موجود به محصول کمتر و درمان های کمتری نیاز دارد.

تاثیرات بوتاکس

اثرات معمولاً حدود 3 تا 4 ماه طول می کشد، اما آمالفی خاطرنشان کرد که اگر در دهه 20 یا 30 زندگی خود را شروع می کنید، ممکن است بتوانید یک یا دو بار در سال درمان را کاهش دهید.

با این حال، کارشناسان هشدار دادند که اگر بوتاکس به درستی تزریق نشود، ممکن است عوارضی ایجاد شود که ممکن است منجر به کبودی، عدم تقارن صورت و افتادگی شود.

عوارض بزرگ بوتاکس

عوارض بزرگ بوتاکس این است که بوتاکس به داخل یک عضله ناخواسته فرو رود.” گاهی اوقات از آن در اطراف لب برای خطوط شعاعی استفاده می‌شود و به عضله‌ای منتقل می‌شود که می‌تواند باعث افتادگی گوشه دهان شود.» او گفت که این تمایل به تزریق‌هایی مرتبط است که برای کشش بیش از حد رقیق شده‌اند.

به نظر می رسد تحقیقات زیادی در مورد اثرات طولانی مدت بوتاکس پیشگیرانه، مثبت یا منفی وجود ندارد. ممکن است استفاده طولانی مدت از بوتاکس در مقادیر سنتی یا پیشگیرانه باعث ضعیف شدن عضلات در طول زمان شود و ظاهری نازک‌تر و شل‌تر به پوست بدهد. اما، این مسائل اغلب ناشی از “مدیریت ضعیف” است و اگر به یک متخصص پزشکی با تجربه و واجد شرایط مراجعه کنید، می توان از آنها اجتناب کرد.

تعهد بالقوه را در نظر بگیرید

قیمت ها بستگی به این دارد که چند ناحیه از صورت تحت درمان قرار گرفته و چه مقدار محصول مورد نیاز است. مانند تزریق های سنتی، استفاده پیشگیرانه مستلزم نگهداری مداوم است. یک درمان یکباره فقط منجر به “بهبود گذرا” می شود.  این واقعاً بر هدف بلند مدت شما برای پیشگیری از چین و چروک تأثیر نمی گذارد.

بوتاکس پیشگیرانه

اگر به بوتاکس پیشگیرانه علاقه دارید، متخصصان توصیه می کنند که در مورد این روش مطالعه کنید، ایده ای در مورد اینکه چگونه می خواهید ظاهر شوید و یک متخصص پزشکی واجد شرایط مورد اعتماد را پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم که از ارائه دهنده خود در مورد صلاحیت آنها و اینکه چند بار تزریق بوتاکس را انجام می دهند سؤال کنید. سپس باید از آنها بپرسید که برنامه تزریق آنها چیست، فکر می کنند چه فایده ای خواهید دید، و در طول درمان و پس از درمان چه انتظاری داشته باشید.

افرادی که باردار یا شیرده هستند یا قصد باردار شدن دارند نباید از تزریق استفاده کنند. استفاده از نورومدولاتورها باید شش ماه قبل از لقاح متوقف شود. همچنین در صورت داشتن حساسیت به هر یک از اجزاء یا سابقه خانوادگی یا شخصی اختلالات عصبی عضلانی، باید از درمان خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    صفحه اصلیخدماتارتباط با ما تماس