چین های نازولبیال و خطوط لبخند -کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - شماره تماس: 02632242647

خطوط نازولبیال چین های عمیقی هستند که از دو طرف بینی به سمت دهان کشیده می شوند. این چین و چروک به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری قابل توجه تر می شود. چربی از گونه ها از بین می رود و حجم پوست را کاهش می دهد و این چین را عمیق تر نشان می دهد. فیلرها اغلب توسط متخصصان پوست به روش‌ های تهاجمی‌ تر مانند جراحی چین‌ های نازولبیال ترجیح داده می‌شوند. ما در این مطلب به مبحث چین های نازولبیال و خطوط لبخند میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

روش چین های نازولبیال و خطوط لبخند

مشاوره:  به منظور تعیین ظاهر ایده آل شما، متخصص ما یک فرآیند مشاوره کامل را با شما در کلینیک انجام می دهد. ما به عنوان بخشی از خدمات مشاوره‌ای خود، عکس و فیلم می‌گیریم و از آناتومی صورت شما صحبت می‌کنیم تا به طبیعی‌ ترین زیبایی دست پیدا کنیم.

مرحله 1:  پس از توافق بر سر برنامه درمانی، کرم های بی حس کننده موضعی/کرم های بی حس کننده به مدت 20 دقیقه استفاده می شود.

مرحله 2:  اکنون پوست شما را برای آماده سازی برای تزریق پرکننده پوست به طور کامل تمیز می کنیم.

مرحله 3:  روش تزریق. ما شروع به تزریق فیلر به تدریج به لب های شما می کنیم. تزریق لب تقریبا 30 دقیقه طول می کشد.

مرحله 4:  مشاوره پس از مراقبت ارائه خواهد شد.

مراقبت های بعدی برای پرکننده خطوط نازولبیال و خطوط لبخند

تورم یا کبودی پس از درمان های پرکننده پوست بسیار طبیعی است و معمولاً پس از چند روز کاهش می یابد.

از کلیه مشتریان خود می خواهیم موارد زیر را انجام دهند:

  • نوشیدن مقدار زیادی آب
  • از کیسه یخ در مناطقی که فیلر انجام داده اید استفاده کنید
  • حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از ورزش بیش از حد یا بسیار شدید خودداری کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از دمای بالا اجتناب کنید.
  • از استفاده از لوازم آرایش خودداری کنید.

چین‌های نازولبیال

چین‌های نازولبیال با گذشت زمان عمیق‌ تر می‌شوند و در اثر آسیب خورشید، سیگار کشیدن و روند پیری تشدید می‌شوند.

اشعه ماوراء بنفش خورشید باعث تخریب فیبرهای الاستین و کلاژن می شود که به پوست شما انعطاف و استحکام می بخشد.

این نوع فیبر نیز با کشیدن سیگار ضعیف می شود.

بدون آسیب اشعه ماوراء بنفش یا استعمال دخانیات، پیری طبیعی نیز می تواند به تشکیل اولین چین نازولبیال شما کمک کند. با بالا رفتن سن، گونه‌ها تعریف جوانی خود را از دست می‌دهند. اگر این اتفاق بیفتد، پوست گونه شما ممکن است شروع به افتادگی کند. هنگامی که کشش ثابت گرانش به سمت پایین بر روی پوست خود را به همراه کاهش طبیعی کلاژن و الاستین بدن در طول زمان در نظر بگیرید، دستور العملی برای شل شدن پوست، چین و چروک و خطوط لبخند خواهید داشت.

چین‌های نازولبیال نیز می‌توانند در اثر کاهش یا افزایش سریع وزن ایجاد شوند. پوست، به خصوص در صورت و گردن، پس از کاهش وزن قابل توجه می تواند شل شود. همچنین ممکن است خطوط خنده بارزتر شوند و گونه ها به دلیل افزایش وزن متورم شوند.

علاوه بر این، خوابیدن مداوم به یک طرف ممکن است باعث ایجاد چین های نازولبیال بارزتر در آن سمت صورت شود. اگر نگران عمق چین و چروک و خطوط لبخند خود هستید، سعی کنید به جای آن به پشت بخوابید. با این حال، خواب کافی برای حفظ پوست عالی و سلامت کلی بسیار مهم است، بنابراین اگر نمی توانید به راحتی به پشت بخوابید، خودتان را مجبور به انجام آن نکنید.

زنی به خطوط لبخندش اشاره می کند

جلوگیری از چین های نازولبیال 

برای داشتن پوستی صاف تر و جوان تر و جلوگیری از ایجاد خطوط خنده عمیق تر، استفاده از محافظ در برابر آفتاب و پرهیز از سیگار کشیدن ضروری است.

با استفاده از محصولات مرطوب کننده پوست می توان کیفیت پوست و ظاهر چین و چروک را بهبود بخشید. توصیه می شود از کلاژن و الاستین پوست خود با محصولات حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C محافظت کنید. محصولات مراقبت از پوست حاوی رتینول با افزایش گردش سلولی مرتبط هستند که به ظاهری جوان تر کمک می کند. هنگام استفاده از رتینول، محافظت از پوست با کرم ضد آفتاب و آبرسان ضروری است. آنها می توانند پوست را با خشک کردن آن نسبت به آفتاب حساس تر کنند.

هیچ روش تشخیصی خاصی برای تعیین وجود چین های بینی وجود ندارد. آنها یا آنجا هستند یا نه. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا درمان دارویی ضد پیری انتخاب مناسبی برای شما است یا خیر.

بهترین گزینه های درمان چین بینی

یافتن درمان چین‌های نازولبیال مناسب برای عمیق‌تر شدن خطوط لبخند مستلزم شناسایی مشکل اساسی است.

این کاری است که یک متخصص مراقبت از پوست می تواند انجام دهد.

پرکننده تاشو نازولبیال

کاهش چین های نازولبیال معمولاً با پرکننده های پوستی شروع می شود که اغلب به ناحیه گونه تزریق می شود. این ناحیه را حجیم می کند و پوست را انعطاف پذیرتر می کند. اگر چین به اندازه کافی شدید باشد، ممکن است از نوع دیگری از پرکننده چین های نازولبیال استفاده شود و مقدار آن نیز ممکن است متفاوت باشد. هم اسید هیالورونیک و هم هیدروکسی لاپاتیت کلسیم که به طور طبیعی در پوست و استخوان وجود دارند، در رایج ترین فیلرها استفاده می شوند. هر دو اثر در افزایش تولید کلاژن و بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست نشان داده اند.

پرکننده ها را می توان به سرعت و به راحتی در مطب پزشک و با کمترین زمان از کار افتادگی تجویز کرد. ممکن است کبودی خفیف ایجاد شود، اما بیماران می توانند فورا آرایش کنند. مشکل این است که پرکننده های چین نازولبیال فقط به طور موقت کار میکنند. بیشتر اوقات بین شش ماه تا دو سال دوام می آورند.

روش سفت کردن پوست

اگر افتادگی پوست مقصر چین‌های نازالبیال نامطلوب باشد، متخصصان پوست و سایر متخصصان مراقبت از پوست ممکن است از درمان سفت‌کننده پوست استفاده کنند. از جمله آنها می توان به سونوگرافی و لیزر فرکشنال اشاره کرد.

روش ها مشابه هستند. به میزان کمی به لایه پایه پوست آسیب می رسانند. این امر باعث تولید کلاژن می شود و در نتیجه پوست محکم تر و قوی تر می شود. متأسفانه، چین‌های نازولبیال اکثر افراد تنها با سفت کردن پوست بهبود قابل توجهی پیدا نمی‌کنند.

جراحی زیبایی

چین های نازولبیال و سایر نشانه های پیری را می توان با لیفت گونه یا لیفت کامل صورت به میزان قابل توجهی به حداقل رساند.

با این حال، به یاد داشته باشید که درمان دائمی موفق چین بینی وجود ندارد. در حالی که درمان های خاص ماندگاری طولانی دارند، شما نمی توانید اثرات پیری را برای همیشه متوقف کنید. حتی بهبودهای جراحی نیز با گذشت زمان پیری و ظاهر تغییر می کند.

درمان القای کلاژن

میکرونیدلینگ نوعی درمان القای کلاژن است که برای تحریک سنتز کلاژن بدن استفاده می شود.

نیدلینگ بر این فرض استوار است که تولید طبیعی کلاژن بدن می تواند اثرات پیری را بر روی پوست با پر کردن خطوط و چین و چروک هایی مانند خطوط خنده معکوس کند.

شما باید انتظار داشته باشید که اثرات کامل میکرونیدلینگ را بعد از نه ماه مشاهده کنید. ظاهر کبودی، قرمزی یا تغییر رنگ پوست در طول فرآیند بهبود قابل انتظار است. تعداد معمول جلسات بین سه تا شش جلسه است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *