ما در این مطلب به مبحث پرکننده های Juvederm برای خطوط لبخند میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو و فیلر لب در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده های Juvederm برای خطوط لبخند

کلاژن پرورشی در پوست است که از ساختاری حمایت می کند و به ظاهری جوان و کلی کمک می کند. به عنوان بخشی از روند پیری، سطح کلاژن در پوست به مرور زمان کاهش می‌یابد که منجر به عوارضی می‌شود، از جمله خطوطی که به آن خطوط پیر خنده یا چین‌های بینی می‌گویند. خطوط لب چین‌هایی هستند که از گوشه‌های دهان تا کناره‌های کشیده می‌شوند که با افزایش سن برجسته‌تر می‌شوند.

Juvederm در سال 2006 برای درمان چین و چروک ها و چین های متوسط ​​تا شدید مانند خطوط مورد تایید FDA قرار گرفت. پرکننده‌های پوستی Juvederm با فناوری نوآورانه Vycross ساخته شده‌اند که وزن‌های مولکولی مختلف اسید هیالورونیک را ترکیب می‌کند تا ژل تزریقی صافی ایجاد کند که نتایج فوق‌العاده طبیعی را می‌دهد. با تزریق ژوودرم، متخصص می تواند کاهش حجم ناشی از افزایش سن را جبران کند، کانتور صورت را بهبود بخشد و ظاهری جوان را بازگرداند.

Juvederm چیست؟

خانواده Juvederm از محصولات پرکننده پوستی هیالورونیک اسید مورد تایید FDA است که توسط Allergan ساخته شده است. خانواده از پرکننده های Juvederm تشکیل شده است، از جمله Juvederm Ultra XC، Juvederm Ultra Plus، Juvederm Vollure، Volbella، Volux و Juvederm Voluma XC. این پرکننده های پوستی در درجه اول از نظر ضخامت متفاوت هستند و هر کدام برای تزریق در نواحی مختلف صورت تر هستند. یک متخصص، خواص هر محصول پرکننده پوست را می‌توان در نظر گرفت و می‌تواند برای رفع نیازهای خاص شما مناسب باشد.

پرکننده های پوستی Juvederm چگونه کار می کنند؟

کلاژن یک پوستی است که دارای ساختاری است و ظاهری کلی جوان را می کند. به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری، سطح کلاژن در پوست به مرور زمان کاهش می یابد. این نشانه به علائم مختلف پیری از جمله خطوط ریز، چین و چروک و از دست دادن حجم و قابلیت ارتجاعی صورت می گیرد. پرکننده‌های پوستی Juvederm می‌تواند حجمی از دست‌سازی را جبران کند، ظاهر چین و چروک‌ها را کاهش دهند و ویژگی‌های صورت را بهبود بخشند تا جوان‌ها با ظاهری طبیعی و طولانی‌مدت ارائه دهند. فناوری ثبت اختراع vycros آنها وزن‌های مولکولی مختلف اسید هیالورونیک را ترکیب می‌کند که یک ژل تزریقی صاف می‌کند که به راحتی در پوست آدغام می‌شود. نتایج می تواند تا 18 ماه دوام داشته باشد و اکثر بیماران در یک جلسه درمان نگهدارنده سالانه شرکت می کنند تا بهترین زیبایی را حفظ کنند. وقتی با دکتر می کنید.

Juvederm برای چه مواردی استفاده می شود؟

فیلرهای پوستی Juvederm توسط انژکتورهای متخصص استفاده می شود تا بدون نیاز به جراحی پلاستیک یا ماندگاری، ظاهری طبیعی، و جوان تر به بیماران ارائه دهند. Juvederm می تواند به کاهش خطوط خطوط و چین و چروک ها، کاهش حجم ناشی از افزایش سن و سایر عوارض پیری کمک کند. علاوه بر محصولات Juvederm این مجموعه برای تقویت یا تقویت نواحی مختلف از جمله لب ها، چانه، خط فک و انواع استفاده می شود. بیماران مبتلا به اسکار آکنه همچنین می توانند از تزریق فیلر پوستی بهره ببرند و حجم دست را در بافت آسیب دیده بازگرداند تا بافت پوستی صاف تری ایجاد کند. مناسب ترین محصول پرکننده پوستی Juvederm برای درمان بسته به پوستی که باید مورد توجه قرار گیرد، حوزه تزریق و آناتومی صورت بیمار متفاوت است.

آیا من کاندیدای خوبی برای Juvederm برای خطوط لبخند هستم؟

به لطف بی‌شمار محصولات پرکننده پوستی شگفت‌انگیز، درمان‌های تزریقی جوان‌کننده در رفع مشکلات پوستی، از خطوط خطوط ریز، چین و چروک، کاهش حجم، عدم شفافیت یا کانتور، و حتی اسکار آکنه یا ترک‌های پوستی بسیار موفق هستند. . بسیاری از افراد علاقه مند به پرکننده های پوستی ممکن است در ابتدا نگران این باشند که آیا آنها می توانند خوبی برای درمان یا خیر باشند. یک کندید خوب برای درمان خطوط لبخند با تزریق پرکننده پوستی Juvederm، فردی است که سلامت کلی داشته باشد و دارای چین و چروک های متوسط ​​تا شدید در ناحیه دهان باشد. بیماران باردار یا شیرده نباید با فیلرهای صورت درمان شوند.

زمانی که نوبت به بهترین فیلرهای پوستی برای تعیین نیازها و اهداف شما می رسد، به یک متخصص با تجربه و آگاهی نیاز دارد.

روال کار چگونه است؟

گام، مشاوره با یک متخصص انژکتور و متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره است. در طول مشاوره خود با متخصص، ایده‌های خاص و زیبایی شناختی آل خود را مطرح می کنند.

عکس‌هایی از ناحیه درمان برای تقویت بحث گرفته می‌شود. در پرونده پزشکی اختصاصی شما ذخیره می‌شود.

یک تاریخ پزشکی و زیبایی کامل، از جمله داروهای فعلی، آلرژی ها، و هر جزئیات زیبایی که در گذشته انجام شده، جمع آوری می شود.

منطقه مشخص شده را پزشک ارزیابی می کند. به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام ترکیب از پرکننده های پوستی با نیازها و درمان به فرد مورد نظر مطابقت دارد.

تزریقات شما ممکن است در همان روزی که درمان شما انجام شود یا برای تاریخ بعدی برنامه ریزی شده باشد. بسته به زمان و اولویت باشد. اگر از داروهای رقیق کننده خون یا ویتامین ها استفاده کنید.

آیا برای پرکننده های پوستی Juvederm زمان قطعی وجود دارد؟

نه! اساساً با تزریق ژوودرم برای خطوط کوتاه زمان قطعی وجود ندارد. به این معنی که می توانید بیشتر فعالیت های روزانه خود را پس از انجام دادن انجام دهید.

هر چه تزریق فیلر پوستی خود را با متخصص پوست دارای گواهی مدیره انجام دهید. تمام دستورالعمل های مربوط به مراقبت های بعدی را برای رعایت و حفظ بهترین نتایج زیبایی در اختیار شما قرار می دهد. توصیه می شود تا 48 ساعت پس از تزریق ژوودرم از ورزش های شدید خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *