لیپ فلیپ در مقابل فیلر لب - لیپ فلیپ-فیلر لب-تزریق بوتاکس-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-کلینیک زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث لیپ فلیپ در مقابل فیلر لب میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیپ فلیپ در مقابل فیلر لب

روش لب زدن یک روش نسبتاً جدید است که در آن مقادیر کوچک و دقیق بوتاکس (TM) یا محصولات مشابه (نوروتوکسین‌ها) به طرز ماهرانه‌ای در لبه لب‌ها تزریق می‌شود تا لب را به سمت بالا و بیرون حرکت دهد. این جایگزین برای پرکننده های لب بر شکل کمان کوپید لب تاکید می کند و باعث می شود که لب کمی بزرگتر به نظر برسد.

پرکننده های اسید هیالورونیک لب نیز فرم را بهبود می بخشد و حجم لب را افزایش می دهد. تلنگر لب یک بهبود ظریف تر است، بدون زمان استراحت، و یک درمان زیبایی شناسی کم هزینه تر است. این بیشتر در بیمارانی استفاده می‌شود که با حجم لب‌هایی با ظاهر طبیعی خوب شروع می‌کنند. فیلر لب به طور کلی باعث افزایش چشمگیرتر می شود.

لیپ فلیپ چیست؟

فلیپ لب یک عمل زیبایی است که شامل تزریق مقادیر کم و دقیق بوتاکس (TM) یا محصولات مشابه در مرز سرخجه (حاشیه قرمز-سفید) لب بالا یا کمتر معمول در لب پایین، برای افزایش طبیعی است. ظاهر لب این باعث ایجاد پوکی کاملتر و جذاب می شود که بر شکل کمان کوپید لب تأکید می کند.

بیمارانی که می‌خواهند لبخند لثه‌ای خود را اصلاح کنند یا بر شکل ظاهری خود بدون افزودن حجم لب تأکید کنند، کاندیدای خوبی برای این تکنیک هستند.

فیلر لب چیست؟

اسید هیالورونیک یک فیلر تزریقی است که برای افزایش شکل و حجم لب ها (و سایر نواحی صورت) استفاده می شود. انواع پرکننده‌ها با ویژگی‌های متمایز (مانند سفتی یا پف‌کردگی) وجود دارند. بسته به اینکه بیمار حجم اضافی، بهبود شکل لب یا کاهش چین و چروک را می خواهد، از پرکننده ها و تکنیک های تزریقی مختلفی استفاده می شود.

آیا تلنگر لب طبیعی تر از فیلر است؟

درمان و نتایج فلیپ لب ظریف تر از پرکننده لب پوستی است، بنابراین تقریبا همیشه طبیعی به نظر می رسد. پرکننده لب، که به خوبی انجام شده است، تقریبا همیشه طبیعی به نظر می رسد، اما همه ما لب های واضح و بیش از حد را دیده ایم. این لب ها پرکننده دارند.

فیلر لب بهتر است یا بوتاکس لب؟

فلیپ لب برای بیمارانی که با پری خوب لب شروع می‌کنند و می‌خواهند فرم را بهینه کنند و ظاهری کمی افزایش حجم داشته باشند، بهترین است. فیلرها برای بیمارانی استفاده می شود که به دلیل افزایش سن، چین و چروک (خطوط لب) یا به دلیل نازک بودن طبیعی لب هایشان – یا برای بیمارانی که خواهان تغییر چشمگیر هستند، به حجم بیشتری نیاز دارند.

از آنجایی که بیماران جوان‌تر معمولاً با فرم خوب و پری شروع می‌کنند، تکنیک تلنگر لب اغلب بهترین انتخاب برای آنهاست. بیماران جوانی که خواهان بهبود چشمگیر هستند هنوز هم اغلب از فیلر خوشحال هستند.

توجه داشته باشید که تزریق فیلر فقط به خاطر حجم نیست، بلکه در مورد شکل نیز است، اغلب در مورد تقویت ظاهر کمان کوپید لب ها است. یک تزریق مناسب و هنرمندانه بر خطوط و شکل طبیعی لب تاکید و تقویت می کند تا ظاهری طبیعی ایجاد کند.

اگرچه برخی از بیماران کاندیدای هر دو لب فلیپ و فیلر هستند، به طور کلی علاوه بر تزریق فیلر نیازی به لب فلیپ نیست زیرا فیلرها حجم قابل توجهی را اضافه می کنند. بیمارانی که خطوط لب (چروک) برجسته دارند ممکن است از هر دو سود ببرند. انتخاب بیمار و برنامه ریزی رویه به اندازه خود تزریق برای دستیابی به نتایج ایده آل با لب فلیپ یا فیلر مهم هستند.

چه چیزی بیشتر به فیلپ یا فیلر لب آسیب می رساند؟

تلنگر لب کمتر از فیلرها درد دارد، درست مانند تزریق بوتاکس یا Dysport™ کمتر از فیلر در جای دیگر صورت درد دارد. تزریق نوروتوکسین ها مانند تزریق مقدار کمی آب به نواحی خاص است، بنابراین درد بسیار کم است و عمدتاً از خود سوزن است.

فیلرها به دلیل حجم و ضخامت محصول بیشتر آسیب می بینند. لب ها نیز نسبت به سایر نواحی حساس تر هستند. با نوروتوکسین ها یا پرکننده ها، درد را می توان با یخ، کرم بی حس کننده یا حواس پرتی لرزش کاهش داد.

هنگام دریافت لیپ لیپ بوتاکس چه انتظاری باید داشت؟

اکثر بیماران می توانند در همان روز پس از لب زدن به محل کار خود بازگردند. برجستگی های ریز از نوروتوکسین ممکن است برای 15-20 دقیقه وجود داشته باشد. کبودی های کوچک در محل تزریق ممکن است ایجاد شود، می تواند با آرایش پوشانده شود و چند روز طول بکشد. اثر eversion یا flip معمولاً از یک هفته شروع می شود و تأثیر کامل را در حدود 2 هفته به دست می آورد.

توجه: عوارض جانبی احتمالی درمان های پرکننده لب شامل تورم، قرمزی، کبودی و درد است. اگرچه نادر است، اما برخی از بیماران ممکن است تبخال یا عفونت را تجربه کنند. کوری و نکروز پوستی (مرگ یک تکه کوچک از پوست) از عوارض بسیار نادر تزریق فیلر در هر نقطه از صورت است.

بوتاکس ™ و محصولات مشابه با فلج کردن نواحی خاص و کوچک عضلانی که به آن تزریق می شوند، عمل می کنند. برای تلنگر لب، عضله orbicularis oris که لب را تشکیل می دهد به صورت سطحی در مرز آن تزریق می شود.

شل کردن عضله در این ناحیه لب را باز و منحرف می کند و باعث می شود ظاهری پرپشت تر داشته باشید. بسته به محل دقیق تزریق، می توان بر شکل کمان کوپید لب تأکید کرد.

پس از انجام عمل لب زدن، باید:

  • برای یک ساعت یا بیشتر از استفاده از بالم لب و رژ لب خودداری کنید.
  • از وارد کردن فشار به لب ها خودداری کنید.
  • رو به پایین نخوابید
  • یک کیسه یخ را به طور متناوب به مدت 10 تا 20 دقیقه روی لب های خود قرار دهید تا درد و التهاب کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *