تزریق فیلر کانتور صورت - کلینیک زیبایی-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-تزریق فیلر در کرج - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

ما در این مطلب به مبحث تزریق فیلر کانتور صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تزریق فیلر کانتور صورت - کلینیک زیبایی-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-تزریق فیلر در کرج - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

فیلرهای پوستی چیست؟

فیلرها مواد نرم ژل مانند (اسید هیالورونیک غیر حیوانی) هستند که به صورت ایمن به نواحی مختلف صورت می شوند. آنها باید برای کانتور کردن ناحیه استفاده می شوند تا برجستگی آن افزایش می یابد. همچنین با پر کردن فرورفتگی های صورت یا خطوط زیر پوست، خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل می رساند. پرکننده‌ها همچنین به افراد کمک می‌کنند تا با بازگرداندن حجم پوست، پوست را احیا کنند تا ظاهری‌تر و جوان‌تر به دست و اثر نظر را در بهبود ویژگی‌های ایجاد ظاهری زیباتر در دست ایجاد کنند. با افزایش سن، پوست ما پیر می شود و با حرکت کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک را از دست می دهد. این امر باعث کاهش حجم و افتادگی پوست می شود. DrDAesthetics داروی خاصی از اسیدهای پرکننده های هیالورونیک تایید شده HSA مانند Juvederm، Restylane را حمل می کند.

کدام حوزه ها را می توان بهبود بخشید؟

  • تقویت پیشانی سه بعدی
  • تقویت بینی سه بعدی (پل و نوک)
  • حجم معابد غرق شده
  • تقویت شانه V شکل، U شکل، W شکل
  • حجم لب های تعریف شده
  • تقویت گونه سیب، تقویت گونه بادام شکل
  • بهبود لیفت صورت
  • حجم غرق شده میان گونه
  • خط افزایش فک تعریف شده است
  • حجم خط خنده
  • حجم پلک بالا فرورفته
  • “بندهای عشق” زیر چشم
  • لیفت ابرو

کانتورینگ صورت با فیلرهای پوستی

پرکننده های پوستی برای تزریق مستقیم به نواحی خاص برای جوانسازی صورت، کاهش چین و چروک و کانتورینگ صورت استفاده می شوند. متأسفانه، تزریق بیش از حد فیلر به یک ناحیه باعث ایجاد ظاهری پر شده می شود، بنابراین فیلر اغلب شهرت بدی پیدا می کند. این به این دلیل است که پر کردن بیش از حد یک منطقه خاص هماهنگی صورت را مخدوش می کند.

اسید هیالورونیک یک ماده زمینی طبیعی است که در بافت انسان یافت می شود و یکپارچگی پوست و بافت زیرین را تامین می کند. این در حال حاضر رایج ترین ماده مورد استفاده در چیزی است که معمولاً به عنوان “پرکننده” شناخته می شود برای جایگزینی حجم از دست رفته در ناحیه صورت، اصلاح ناهنجاری های جزئی و همچنین تقویت ویژگی های خاص مانند پل بینی و چانه.

بنابراین، معرفی اصل کد MD، نحوه استفاده از پرکننده را تغییر داد. این تکنیک صورت را به نواحی مختلف تقسیم می کند. سپس تزریق به یک نقطه و ناحیه خاص می تواند به بازیابی هارمونی صورت کمک کند. این متعاقباً با کاهش چین و چروک و ریزش بافت های نرم ظاهر صورت را جوان می کند. اصل تزریق با حجم کم به نقاط تعلیق، ظاهر “نفخ” ایجاد شده توسط تزریق تک نقطه ای را کاهش می دهد. همچنین مزیت اصل کد MD این است که درمان را می توان در جلسات جداگانه انجام داد زیرا درمان اضافی به عنوان یک درمان کمکی عمل می کند.

فواید کانتورینگ صورت با فیلرهای پوستی چیست؟

فواید کانتور صورت با فیلرهای پوستی بسیار زیاد است و عبارتند از:

تقویت ویژگی های صورت

از پرکننده های پوستی می توان برای کانتورینگ صورت برای برجسته کردن و برجسته کردن ویژگی های صورت مانند استخوان گونه، خط فک و چانه استفاده کرد. پرکننده‌های پوستی می‌توانند با حجم دادن به این نواحی، ظاهری مشخص‌تر و حجاری‌تر به ارمغان بیاورند، که می‌تواند به ویژه برای افرادی که به طور طبیعی ساختار صورت نرم‌تر یا گردتری دارند، مفید باشد. این پرکننده‌ها می‌توانند نواحی بسیار خاصی از صورت را مورد هدف قرار دهند و یک پزشک حرفه‌ای می‌تواند برای ایجاد ساختار و شکل صورت که طبیعی به نظر می‌رسد و ویژگی‌های طبیعی شما را تکمیل می‌کند، مقدار کمی از فیلر را اعمال کند.

روش غیر جراحی

فیلرهای پوستی جایگزینی غیرجراحی برای روش‌های جراحی مانند لیفت صورت و جراحی زیبایی بینی هستند و می‌توان آن‌ها را در یک اسپا پزشکی یا کلینیک زیبایی اعمال کرد. در نتیجه، نیازی به بیهوشی عمومی یا اقامت یک شبه در بیمارستان وجود ندارد و اکثر بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های معمول خود بازگردند.

روش سریع و آسان

کانتورینگ فیلر پوستی یک فرآیند ساده و سریع است که معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد. فیلر پوستی با یک سوزن بسیار نازک در محل مورد نظر تزریق می شود و بیشتر بیماران فقط کمی ناراحتی احساس می کنند. این بدان معنی است که پرکننده های پوستی می توانند صورت شما را متحول کنند و نیازی به استراحت یا مرخصی کار نخواهید داشت.

نتایج برگشت پذیر

نتایج کانتورینگ صورت با فیلر پوستی برگشت پذیر است که مزیت دیگری است. اگر بیمار از نتایج درمان ناراضی باشد، می توان از آنزیمی به نام هیالورونیداز برای حل کردن پرکننده پوست استفاده کرد. در نتیجه، پرکننده‌های پوستی به بیماران این فرصت را می‌دهند تا ویژگی‌های مختلف صورت را بدون نگرانی از اثرات طولانی‌مدت یا دائمی آزمایش کنند.

نتایجی با ظاهر طبیعی

فیلرهای پوستی را می توان برای کانتورینگ صورت استفاده کرد تا نتایجی طبیعی به نظر برسد و ویژگی های صورت را بهبود و احیا کند. دوزهای کمی از پرکننده پوست تزریق می‌شود و تغییرات دقیق و غیرقابل تشخیصی را ممکن می‌سازد که نتیجه‌ای طبیعی به‌نظر می‌رسد. این امر به ویژه برای افرادی که می‌خواهند ظاهر خود را بدون زیاده‌روی یا ساختگی جلوه دهند، مهم است.

اعتماد به نفس را تقویت می کند

بسیاری از بیمارانی که فیلرهای پوستی کانتورینگ صورت دارند، گزارش می دهند که اعتماد به نفس بیشتری دارند و عزت نفس بالاتری را تجربه می کنند. با تقویت ویژگی های صورت، بیماران می توانند احساس جذابیت و جوانی بیشتری داشته باشند، که میتواند تأثیر مثبتی بر رفاه کلی و کیفیت زندگی آنها داشته باشد.

گزینه مقرون به صرفه

پرکننده های پوستی یک جایگزین مقرون به صرفه برای کسانی است که می خواهند ظاهر خود را بدون هزینه و زمان بهبودی عمل جراحی بهبود بخشند. پرکننده های پوستی یک جایگزین معقول هستند که می توانند نتایج فوق العاده ای را با خطر و زمان بهبود کمی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *