درمان خط لبخند - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث درمان خط لبخند میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمان خط لبخند - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

علل طبیعی خطوط لبخند

همانطور که گفته شد، شایع ترین علت ایجاد خطوط لبخند، روند طبیعی پیری است. با افزایش سن، پوست کلاژن را از دست می دهد، که باعث افتادگی می شود. سپس منجر به خطوط ظریف و چین و چروک و ایجاد خطوط لبخند می شود.

در حالی که این چین و چروک ها هنگام خندیدن یا لبخند زدن وجود دارند. از دست دادن کلاژن باعث می شود حتی زمانی که صورت آرام است قابل مشاهده باشد.

ژنتیک نقش مهمی در روند پیری ایفا می کند. بنابراین اگر به بستگان خود نگاه کنید و متوجه شوید که خطوط لبخند برجسته ای دارند.

در نهایت، اگر به طور طبیعی پوست خشکی دارید، بسیار مستعد ایجاد خطوط لبخند هستید. زیرا کم آبی می تواند باعث ایجاد چین و چروک های برجسته تر شود.

انتخاب سبک زندگی و خطوط لبخند

بسیاری از انتخاب‌های سبک زندگی نیز باعث افزایش دیده شدن خطوط لبخند می‌شوند، از جمله:

سیگار کشیدن

برخی از مواد شیمیایی موجود در تنباکو باعث کاهش کلاژن می شود که منجر به نمایان شدن خطوط ظریف و چین و چروک در سنین پایین تر می شود.

جمع کردن مداوم لب ها همچنین می تواند ظاهر چین و چروک را تسریع کند.

آسیب خورشید 

اشعه های مضر UV خورشید به طور قابل توجهی روند پیری را سرعت می بخشد. بنابراین کسانی که از کرم های ضد آفتاب اجتناب می کنند یا از تخت های برنزه کننده استفاده می کنند. خیلی زودتر خطوط لبخند را مشاهده می کنند.

کمبود خواب 

پوست شما هنگام خواب کلاژن جدیدی تولید می کند. بنابراین اگر ساعات اولیه صبح را می بینید یا اغلب شب ها از خواب بیدار می شوید. احتمالا خطوط لبخند را سریعتر از کسانی که خواب کامل زیبایی لازم دارند، خواهید داشت.

چگونه با پرکننده های پوست از شر خطوط لبخند خلاص شویم؟

چین‌های بینی که معمولاً به‌عنوان «خط‌های لبخند» یا « خط‌های خنده » شناخته می‌شوند. با افزایش سن مشخص‌تر می‌شوند و نشانه‌ای طبیعی از پیری هستند.

خطوط لبخند دو چین پوستی هستند که از پایین بینی کشیده می شوند. تا گوشه های دهان خم می شوند.

آنها در نتیجه از دست دادن حجم صورت و خاصیت ارتجاعی پوست با افزایش سن و عمیق تر شدن در اثر لبخند و خنده های مکرر ایجاد می شوند.

برای برخی، آنها ممکن است نشان دهنده بلوغ، موقعیت و شخصیت باشند یا نشان دهند که شما زندگی شادی داشته اید!

با این حال، زمانی که آنها بسیار عمیق می شوند، ممکن است شما را پیرتر، خسته یا ناراضی نشان دهند.

اینجاست که درمان خط لبخند ما می تواند تفاوت ایجاد کند. چهره شما را جوان کرده و اعتماد به نفس را بازگرداند.

پرکننده های خط لبخند چیست؟

پرکننده های خط لبخند نوعی پرکننده پوستی هستند که با اسید هیالورونیک (HA) ساخته می شوند.

نرم کننده خط لبخند با پرکننده های پوستی می تواند حجم را برای ظاهری جوان تر پر کند. اسید هیالورونیک طبیعی را در نواحی مورد نظر تحریک کند.

این روش درمانی بدون نیاز به جراحی پلاستیک تهاجمی یا زمان از کار افتادگی و دوره نقاهت طولانی ناشی از آن، افزایش چاق شدن و کشش را نوید می دهد.

درمان پرکننده خط لبخند شامل چه مواردی است؟

درمان خط لبخند سریع و ساده است و به طور موثر چین و چروک را در کمتر از 15 دقیقه نرم می کند. در طی این روش محبوب، یک پزشک واجد شرایط ژل اسید هیالورونیک را به چین‌های بین دهان و بینی تزریق می‌کند. چین و چروک‌های موجود را پر می‌کند. پوست را صاف می‌کند و حجم از دست رفته را بازیابی می‌کند.

مزایای درمان خط لبخند چیست؟

پرکننده خط لبخند یک روش سریع، مقرون به صرفه و برگشت پذیر با نتایج فوری است. این روش درمانی جایگزینی عالی برای جراحی زیبایی است که با کمترین خطر و زمان از کار افتادگی ظاهری صاف و جوان را به شما می دهد.

پرکننده پوستی علاوه بر نرم کردن خطوط صورت ، تولید اسید هیالورونیک طبیعی شما را تحریک می کند که به عنوان یک مرطوب کننده داخلی برای آبرسانی به پوست شما عمل می کند. درمان تخصصی پرکننده خط لبخند ما نیز مزایای زیر را ارائه می دهد:

روش کم خطر

پرکننده های خط لبخند بی خطر هستند و عوارض جانبی کمی دارند. برخی از بیماران ممکن است متوجه کبودی خفیف، قرمزی یا تورم در محل تزریق شوند.

حداقل زمان بهبودی

بازگشت به محل کار در همان روز.

درمان برگشت پذیر

پرکننده های خط لبخند غیر دائمی هستند و در صورت لزوم با استفاده از هیالورونیداز حل می شوند . این به هرکسی که قبلاً تحت درمان قرار نگرفته آرامش خاطر می دهد.

نتایج طولانی مدت

پرکننده های پوستی نسل جدید می توانند تا 18 ماه دوام داشته باشند.

درمان ایمن و تنظیم شده. پرکننده های HA دارای تاییدیه و FDA و دارای نشان CE هستند.

چقدر زمان می برد تا نتیجه را ببینم؟

احتمالاً بلافاصله نتایج را مشاهده خواهید کرد، اما نتیجه نهایی ممکن است تا دو هفته طول بکشد. ما دو هفته پس از درمان شما یک مشاوره رایگان رزرو می کنیم تا پیشرفت شما را بررسی کرده و در مورد مراحل بعدی صحبت کنیم. هر فردی بسته به سبک زندگی و عوامل دیگر نتایج متفاوتی خواهد داشت. اما شما می توانید انتظار داشته باشید که فیلر خود را یک بار در سال شارژ کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *