پرکننده های پوستی - کلینیک زیبایی-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-تزریق فیلر در کرج - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

ما در این مطلب به مبحث برای کانتور کردن صورت بدون آرایش با پرکننده های پوستی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

ظاهری که دوست دارید با کانتورینگ صورت بدون آرایش

برای دستیابی به ظاهری که می خواهید، انتخاب یک متخصص زیبایی واجد شرایط با دانش و تجربه در استفاده از پرکننده های پوستی بسیار مهم است. علاوه بر این، بحث در مورد اهداف و انتظارات خود قبل از درمان ضروری است تا اطمینان حاصل شود که میتوانید خطرات بالقوه یا عوارض جانبی را مدیریت کرده و در مورد آن بحث کنید.

رایج ترین مناطقی که هنگام انجام کانتورینگ صورت بدون آرایش تزریق می شود عبارتند از:

  • گونه ها
  • چانه
  • پیشانی
  • معابد
  • خط فک
  • بینی

فیلرهای پوستی چیست؟

فیلرهای پوستی محصولات تزریقی درجه پزشکی هستند که به معنای واقعی کلمه، نواحی پوست را پر می کنند. آنها می توانند به کاهش چین و چروک، خطوط ریز و سایر علائم پیری کمک کنند که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند.

بیشتر فیلرها از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند، ماده ای که به طور طبیعی وجود دارد و به مرطوب کردن و حجیم شدن پوست کمک می کند. سپس، پزشک فیلر را مستقیماً به نواحی مورد نظر روی صورت تزریق می‌کند، هر گونه نقص را صاف می‌کند و نتایج فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

به عبارت ساده تر، پرکننده های پوستی برای ایجاد ظاهری مشخص تر و جوان تر بدون تکیه بر محصولات آرایشی سنگین یا روش های جراحی ایده آل هستند. با مراقبت و نگهداری مناسب، این درمان‌ها می‌توانند اثرات طولانی‌مدتی را با حداقل تلاش ایجاد کنند.

دوباره، آنها می توانند روی چندین نواحی صورت، از جمله زیر چشم، وسط صورت، بینی، گونه ها و چانه کار کنند.

بیایید در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت کنیم!

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر کانتور صورت

  1. پرکننده زیر چشم

این پرکننده پوستی در ناحیه تحتانی چشم تزریق می‌شود تا چین و چروک‌ها را نرم کند، حجم آن را افزایش دهد و ظاهر سیاهی یا کیسه‌های زیر چشم را کاهش دهد.

اکثر مردم با استفاده از کانسیلرها برای پوشاندن هرگونه لک یا تغییر رنگ روی پوست خود آشنا هستند. اما بر خلاف کانسیلرها، پرکننده‌ها به رفع مشکلات اساسی کمک می‌کنند و می‌توانند نتایج طبیعی‌تری را با زمان کوتاهی پس از آن ارائه دهند.

بهترین کاندیدها برای این روش کسانی هستند که به دلیل ژنتیک یا افزایش سن، گودی دور چشم خود را تجربه می کنند. پرکننده به حجیم شدن این نواحی کمک می کند و هر گونه چین و چروک را صاف می کند و بدون تکیه به محصولات آرایش روزانه ظاهری جوان را به شما باز می گرداند. همچنین رضایت فوری را فراهم می کند که تا 12 ماه قبل از نیاز به درمان دیگری باقی می ماند.

لطفاً توجه داشته باشید که پرکننده‌های پوستی راه‌حلی برای همه نیستند و بهتر است اگر به این نوع درمان فکر می‌کنید، از قبل با یک متخصص مشورت کنید. آنها می توانند نیازهای شما را ارزیابی کنند و تعیین کنند که آیا این رویکرد برای شما مناسب است یا خیر.

به طور کلی، هر دو کانسیلر و فیلر مزایای منحصر به فرد خود را برای رفع مشکلات زیر چشم مانند حلقه های تیره یا کیسه ها ارائه می دهند. کانسیلر برای کسانی که به دنبال رفع سریع و موقت هستند خوب عمل می کند. از سوی دیگر، فیلرها بدون تکیه بر محصولات آرایشی هر روز نتایج طولانی‌تری را ارائه می‌کنند.

در نهایت، تصمیم گیری باید بر اساس نیازها و ترجیحات فردی برای دستیابی به نتیجه مطلوب باشد.

  1. جوانسازی میانی صورت

فرض کنید متوجه افتادگی یا گودی در ناحیه میانی صورت شده اید. در این صورت، پرکننده‌های پوستی می‌توانند حجم را بازگردانند و خطوط ریز یا چین و چروک‌ها را صاف کنند.

فیلرها جایگزین کلاژن و الاستین از دست رفته در پوست می‌شوند و در عین حال آبرسانی و حجیم شدن پوست را به شما می‌دهند و ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهند. نتایج معمولاً تا 18 ماه قبل از نیاز به درمان دیگری باقی می‌مانند.

برخی از مزایای استفاده از فیلرها برای جوانسازی میانی صورت شامل موارد زیر است:

  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز
  • نتایج فوری که برای چندین ماه باقی می ماند
  • کم تهاجمی با زمان کوتاهی پس از آن
  • بدون اسکار یا اثرات طولانی مدت
  1. رینوپلاستی غیر جراحی

رینوپلاستی یا همان چیزی که بسیاری از مردم آن را “عمل بینی” می شناسند، راه درازی را پیموده است. رینوپلاستی غیر جراحی یک روش کم تهاجمی است که از پرکننده‌ها برای تغییر شکل، اصلاح و کانتور کردن بینی بدون جراحی استفاده می‌کند.

این فرآیند شامل تزریق فیلرها به نواحی خاصی از بینی مانند پل، نوک بینی یا سوراخ‌های بینی است تا ظاهری زیباتر ایجاد کند. این اثرات می تواند تا 12 ماه ادامه داشته باشد و نسبتاً بدون درد است و پس از آن کمترین زمان از کار افتادگی وجود دارد.

فیلرها یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال کاهش برآمدگی در نمای بینی خود یا ایجاد تغییرات ظریف در شکل کلی آنها بدون جراحی قابل توجه هستند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که رینوپلاستی غیرجراحی نتایجی مشابه جراحی سنتی ندارد.

در مورد کیت های کانتورینگ و هایلایت برای اصلاح بینی چطور؟

در سال های اخیر، کیت های کانتور و هایلایت در میان علاقه مندان به آرایش که به دنبال ایجاد ویژگی های تراشیده تر روی صورت خود هستند، بسیار محبوب شده است. این کیت‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند و به کاربران اجازه می‌دهند ویژگی‌های خود را تعریف کنند و در عین حال زرق و برق بیشتری را اضافه کنند.

مخصوصاً برای بینی، این کیت‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا با تأکید بر قسمت‌های خاصی از بینی که می‌خواهند توجه را به آن جلب کنند، شکل کلی خود را تغییر دهند. اثرات موقتی هستند و کاربران باید در صورت نیاز در طول روز مجدداً درخواست دهند.

برخلاف پرکننده‌های پوستی، کیت‌های کانتور روشی آسان و کم‌خطر برای اصلاح بینی بدون کمک حرفه‌ای ارائه می‌کنند. با این حال، هیچ مزیت طولانی مدتی مانند پرکننده های پوستی ارائه نمی دهد. علاوه بر این، اگر می خواهید نتایج ثابت بماند، نیاز به نگهداری منظم دارد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *