بزرگ کردن دائمی لب - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تزریق بوتاکس - تزریق ژل و فیلر - لیفتینگ - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

ما در این مطلب به مبحث بزرگ کردن دائمی لب می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بزرگ کردن لب چیست؟

لب ها بخش مهمی از صورت شما هستند. آنها بر نحوه صحبت کردن، غذا خوردن و لبخند زدن شما تأثیر می گذارند، البته نه اینکه بسیار حسی هستند. با لب‌ها می‌توان لب‌های برجسته را بزرگ‌تر کرد و گاهی اوقات بلندتر کرد. اگر می‌خواهید لب‌های پرتر و خوش فرم‌تری داشته باشید، می‌توانید کاندیدای خوبی برای کاشت‌های بزرگ‌کننده لب باشید.

راهکار های بزرگ کردن لب ( برجسته کردن دائمی لب )

روش بزرگ کردن لب شما

برای انجام عمل کاشت لب، دکتر اندان برش های ریزی در گوشه های دهان شما ایجاد می کند. سپس ایمپلنت ها را از طریق این برش ها وارد می کند و آنها را با بخیه های قابل حل می بندد. ایمپلنت های لب در اندازه های مختلفی وجود دارند، بنابراین متخصصان از اندازه ای استفاده می کند که شما می خواهید و ظریف ترین و طبیعی ترین ظاهر را ارائه می دهد.

بزرگ کردن لب با استفاده از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی بسته به فرد انجام می شود. بزرگ کردن لب یک عمل سرپایی است، بنابراین شما می توانید پس از اتمام عمل به خانه بازگردید.

کاشت بزرگ کردن لب چگونه انجام می شود؟

بزرگ کردن لب را می توان در مطب و با بی حسی موضعی انجام داد. ایمپلنت های موجود برای بزرگ کردن لب می توانند به صورت مایع یا ورقه ای باشند. در صورت استفاده از ورقه‌ها، برش‌های کوچکی در گوشه‌های دهان شما ایجاد می‌شود، سپس از طریق لب‌های شما رد می‌شود تا یک افزایش صاف و یکنواخت ایجاد شود. برش ها معمولا در داخل دهان شما پنهان می شوند.

بعد از بزرگ کردن لب چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

ممکن است پس از بزرگ کردن لب به روال معمول خود بازگردید، مگر اینکه آرام بخش باشید. اگر آرام بخش بودید، می توانید فعالیت منظم خود را در روز بعد از سر بگیرید. تورم و کبودی ممکن است رخ دهد که می تواند تا یک هفته ادامه یابد. اگر درد دارید، به دکترتان اطلاع دهید تا داروهای ضد درد خوراکی ارائه دهد.

ایمپلنت های لب ساختارهایی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که در لب ها قرار می گیرند تا اثری نیمه دائمی یا دائمی داشته باشند. اینها می توانند از هر یک از مواد زیر ساخته شوند:

یک لاستیک سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر ( کاشت های پلاستیکی )

مواد زیست تخریب پذیر مانند:

  • پیوند چربی: این انتقال دادن چربی از شکم به لب است.
  • پیوند بافت: این انتقال دادن پوست از شکم به لب است.

جراحان زیبایی برش‌های کوچکی در گوشه‌های لب ایجاد می‌کنند تا در ایمپلنت‌ها قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

مزایای کاشت لب چیست؟

بزرگ کردن دائمی لب یک روش انتخابی است. بیماران معمولاً به سراغ روش‌های موقتی می‌روند و بعداً به راه‌حل دائمی برای تقویت لب روی می‌آورند. برخی به دلیل مزایایی که عبارتند از:

  • نتایج طولانی مدت
  • زمان توقف کمتر (یک تا سه روز)
  • ظاهر و احساس طبیعی
  • مقرون به صرفه در مقایسه با کاربردهای مکرر فیلرهای تزریقی
  • عوارض کمی نسبت به کاربرد فیلرهای تزریقی

هنگامی که یک جراح زیبایی ماهر انجام می شود، جراحی کاشت لب می تواند کمتر از 30 دقیقه با کمترین جای زخم طول بکشد.

بازیابی و نتایج شما

در اولین شب بعد از عمل بزرگ کردن لب، می توانید از مطب ما تماس تلفنی داشته باشید تا وضعیت شما را بررسی کند و به سوالاتی که ممکن است هنگام شروع روند بهبودی داشته باشید پاسخ دهد.

اکثر افراد می توانند در عرض 1 روز پس از عمل به روال عادی خود بازگردند. مقداری تورم و کبودی قابل انتظار است و ممکن است بخواهید پس از بزرگ کردن لب خود لبخند یا خندیدن را محدود کنید تا از فشار غیر ضروری در محل برش جلوگیری کنید.

ممکن است تا چند هفته پس از بزرگ کردن لب با ایمپلنت، لب‌های شما کمی بی‌حس یا سفت شوند. این اثرات باید به تدریج برطرف شود و شما باید حس طبیعی را در لب های خود به دست آورید. ایمپلنت های لب منقبض نمی شوند، حل نمی شوند و در بدن جذب نمی شوند، بنابراین نتایج شما باید ماندگار باشد مگر اینکه بخواهید در آینده ایمپلنت های خود را بردارید.

دوره نقاهت برای عمل بزرگ کردن دائمی لب چقدر است؟

بهبودی پس از عمل بزرگ کردن دائمی لب نسبتا سریع و آسان است.

درد خفیفی در اطراف ناحیه لب وجود دارد که با مصرف داروهای مسکن می توان آن را به حداقل رساند . کمپرس یخ به کاهش قرمزی و تورم روی لب ها و اطراف دهان کمک می کند.

به بیماران توصیه می شود که نزدیک به یک هفته با سر بالا بخوابند.

آنها باید از دستکاری ناحیه لب اجتناب کنند. آنها باید تا چند روز پس از جراحی از ماساژ دادن ناحیه خودداری کنند.

از انجام فعالیت های شدید مانند بلند کردن وزنه های سنگین و تمرینات سنگین باید به مدت دو هفته اجتناب شود. هنگام جویدن غذا باید احتیاط کرد.

پیگیری معمولاً یک و دو هفته پس از جراحی ایمپلنت برای بررسی بهبود زخم لب برنامه ریزی می شود .

جراح زیبایی ممکن است تمرینات دهانی مانند باز کردن دهان، لبخند زدن و جمع کردن لب ها را به صورت روزانه از سه هفته تا سه ماه پس از جراحی توصیه کند.

ورم و کبودی قابل مشاهده است در قسمت لب بیشتر تا پایان دو هفته کم می شود.

خطرات ناشی از روش افزایش دائمی چیست؟

مطمئناً کاشت لب برای بیمارانی که مایلند یک راه حل دائمی یا نیمه دائمی برای لب های نازک یا چروکیده خود دریافت کنند، گزینه بسیار خوبی است. با این حال، بیماران باید از خطرات احتمالی زیر آگاه باشند:

  • موقعیت نادرست
  • عفونت
  • نارضایتی
  • نارضایتی که نیاز به حذف دارد
  • ادم و کبودی طولانی مدت

بیماران باید قبل از رفتن به جراحی بزرگ کردن دائمی لب، مزایا و خطرات این روش را با جراح زیبایی خود به طور کامل در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *