تکنیک های جراحی لیفت لب - بوتاکس - تزریق بوتاکس - تزریق ژل و فیلر - لیفتینگ - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

ما در این مطلب به مبحث انواع مختلف تکنیک های جراحی لیفت لب می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انواع مختلف تکنیک های جراحی لیفت لب

در حالی که اکثر مردم با استفاده از پرکننده های پوستی برای بزرگ کردن لب آشنا هستند، تعداد کمتری با جراحی لیفت لب آشنا هستند. لیفت لب یک عمل جراحی زیبایی سرپایی با کمتر تهاجمی است که می تواند به پرتر و جوان تر به نظر آمدن لب ها کمک کند. لیفت لب حتی می تواند کانتور و شکل لب ها و لبخند شما را بهتر کند. بر خلاف پرکننده‌های پوستی، روش‌های لیفت لب همچنین می‌توانند لب‌های بالایی را که با پیری طبیعی کشیده یا افتاده‌اند، تغییر مکان دهند.

5 نوع متداول روش لیفت لب وجود دارد که هر کدام از نظر نتایج و سطح (درجه) تهاجمی متفاوت هستند. در این پست به انواع تکنیک های لیفت لب می پردازیم.

انواع لیفت لب

انواع متداول لیفت لب

لیفت Bullhorn Subnasal

لیفت bullhorn subnasal به دلیل شکل برش آن نامگذاری شده است که در چین بلافاصله زیر سوراخ های بینی قرار دارد و از سوراخ سمت راست بیرونی به سمت چپ بیرونی امتداد دارد. لیفت bullhorn رایج ترین نوع لیفت لب است که امروزه انجام می شود.

این لیفت پوست را بلافاصله از زیر بینی برداشته و مرکز و دو طرف لب بالایی را به بینی نزدیک تر می کند. در نتیجه فاصله کمتری از بینی تا لب قرمز ایجاد می شود و باعث می شود که لب بالایی پوک تر شود. این فاصله کوتاه‌تر یک نشانه جهانی زیبایی است که بین فرهنگی است (فقط از طریق هر مجله مد یا اینستاگرام اسکن کنید و متوجه شوید که این فاصله در اکثر مدل‌ها چقدر کوتاه است). این لیفت بسیار محبوب است، زیرا بلند کردن لب های مرتبط با افزایش سن را که در برخی از بیماران در دهه 30 رخ می دهد و در همه افراد بعد از 50 سالگی رخ می دهد، معکوس می کند.

از آنجایی که این برش در چین سایه‌دار بلافاصله زیر بینی پنهان شده است، در بین انواع لب‌های لیفت کمتر دیده می‌شود.

لیفت مرکزی لب

لیفت مرکزی لب نیز از یک برش در پایه بینی استفاده می کند. اثرات مشابه لیفت bullhorn زیر بینی است که به موجب آن فضای بین بینی و لب بالایی کوتاه می شود تا لب بالایی پرتر نمایان شود. با این حال، از آنجایی که نمی تواند به پهلو بلند شود، به اندازه لیفت لب bullhorn همه کاره نیست.

لیفت لب ایتالیایی

لیفت لب ایتالیایی از نظر برش با لیفت گاو هورن تفاوت دارد. دو برش جداگانه و کوچکتر در پایه هر سوراخ بینی ایجاد می شود، در مقابل یک برش که در سراسر پایه بینی امتداد می یابد. این فقط به یک لیفت ظریف اجازه می دهد. با این حال، آسانسور ایتالیایی ممکن است ستون‌های فیلتروم برجسته‌تری ایجاد کند. اینها خطوط برجسته عمودی هستند که شیب مرکزی لب بالایی را قاب می کنند.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

لیفت مستقیم لب / Gullwing Lift

این نوع لیفت لب با ایجاد برشی در امتداد کانتور بالای لب بالا، شبیه به بال‌های مرغ پرنده انجام می‌شود. لیفت مستقیم پوست اضافی را از ناحیه بالای لب بالایی جدا می‌کند تا مرز لب بالایی مشخص‌تر ایجاد شود که رنگ ورمیلیون، ناحیه رنگی لب‌ها را افزایش می‌دهد. فاصله میان بینی و لب ها کم می شود.

این نوع لیفت یک زخم در امتداد لبه بالایی لب به جا می گذارد که می تواند با آرایش پنهان شود. همچنین تمایل به صاف کردن لبه لب دارد و در بین لیفت لب کمترین محبوبیت را دارد.

لیفت گوشه لب (لیفت گوشه دهان)

لیفت لب گوشه با لیفت بالا تفاوت دارد زیرا لب بالایی را تقویت نمی کند، بلکه گوشه های دهان را بلند می کند. با ایجاد برش های کوچک در گوشه های بیرونی بالای دهان انجام می شود. یک تکه کوچک مثلثی شکل از پوست برداشته می شود که گوشه های دهان را کمی به سمت بالا می کشد.

این نوع لیفت لب برای کسانی که گوشه های لب آویزان دارند استفاده می شود و نگران هستند که ظاهر آنها دائماً غمگین یا جدی به نظر برسد. تکنیک لیفت گوشه در هر گوشه دهان جای زخم های کوچکی در خارج از سرخابی باقی می گذارد که می تواند با آرایش پنهان شود.

ریکاوری لیفت لب و خطرات

بلافاصله پس از لیفت لب، دهان شما متورم می شود و ممکن است لب های شما سفت شود. بیشتر ورم در هفته اول کم می شود. در عرض یک ماه، بیشتر تورم و کبودی باید از بین برود، اما ممکن است تا شش ماه طول بکشد تا لب‌ها دوباره کاملاً طبیعی شوند و لبخند کاملاً رسا شود.

لیفت لب شما نیاز به بخیه‌هایی دارد که خود به خود حل می‌شوند یا بعد از هفته اول توسط پزشکتان برداشته می‌شوند. بخیه های قابل حل عمیقی برای کاهش تنش در امتداد برش و اطمینان از نامحسوس بودن اسکار ایجاد شده وجود دارد.

مانند تمام روش های جراحی، خطر عفونت، جدا شدن زخم یا زخم ناخواسته وجود دارد. رعایت دقیق دستورالعمل های پس از عمل پزشک، این خطرات را به حداقل می رساند. اغلب، اگر برش ها به خوبی بهبود نمی یابند، جراح پلاستیک شما ممکن است روش های جانبی اضافی را برای اطمینان از نتیجه مطلوب توصیه کند. اینها ممکن است شامل ژل اسکار، تزریق استروئید یا لیزر درمانی باشد.

انتخاب لیفت لب به آناتومی فعلی لب ها، شکل و طول فضای بین لب بالایی و بینی و نتایج دلخواه شما بستگی دارد. با یک جراح پلاستیک یا جراح پلاستیک صورت با تجربه در این روش مشورت کنید تا بیشتر بدانید که لیفت لب برای شما بهترین است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *