کاشت گونه - تزریق ژل و فیلر - پاکسازی صورت در کرج - تزریق بوتاکس - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

لیفت گونه - پروتز گونه - دکتر امین آمالی - دکتر آمالی


بزرگ کردن گونه به طیف وسیعی از تکنیک های جراحی پلاستیک اشاره دارد که برای کمک به بیماران مسن برای بازگرداندن تعادل جوانی و هماهنگی ویژگی های صورتشان طراحی شده است. علاوه بر این، روش‌های بزرگ‌کردن گونه همچنین می‌توانند ظاهر زیبایی‌شناختی بیماران جوان‌تر را با ساختارهای طبیعی باریک یا نامتقارن صورت یا آن‌هایی که در نواحی میانی صورت آسیب دیده‌اند، بهبود بخشد. ما در این مطلب به مبحث بزرگ کردن گونه (کاشت گونه) می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفت گونه

لاغر

اگر به ساختار صورت یک کودک یا نوجوان نگاه کنید، نیمه پایینی صورت آنها به شکل مثلثی شکل می گیرد که متخصصان پوست از آن به عنوان “مثلث جوانی” یاد می کنند – جایی که استخوان های گونه پایه را تشکیل می دهند و چانه تیزترین نقطه است. . با این حال، با افزایش سن، گونه‌های ما چربی‌های خود را از دست می‌دهند و آویزان می‌شوند و ژوله‌ها ظاهر می‌شوند. این اثر اساساً شکل مثلث معکوس را روی سرش می چرخاند و نیمه پایینی صورت ما کمتر مثلثی و بیشتر شبیه یک مربع یا مستطیل پژمرده به نظر می رسد.

در حالی که قبلاً معتقد بودیم نیروی جاذبه عامل افتادگی پوست است، مطالعات امروزی اهمیت پدهای عمیق و سطحی زیر پوست را که چربی را ذخیره می‌کنند، تأیید می‌کند و اینکه چگونه از دست دادن چربی در این محفظه‌ها به افتادگی گونه‌ها و پاها کمک می‌کند. این پیشرفت، درک ما از پیری میانی صورت را متحول کرد و به چندین روش مهم زیبایی اجازه داد تا در نبرد ما برای جوان‌تر ماندن برای مدت طولانی‌تر، جذابیت پیدا کند.

مشخصات

بررسی اجمالی

ستاره های فیلم وینونا رایدر، نیکول کیدمن و هالی بری برخی از شناخته شده ترین چهره های جهان هستند، با حرفه ای طولانی به عنوان بازیگران زن برنده جوایز که طی دهه ها طول کشیده است. همچنین می توان گفت که این زنان زیبا به همان اندازه که به خاطر استعداد بازیگری مشهورشان به خاطر چهره های ابدی-جوان خود شهرت دارند و ساختار استخوانی متمایز و گونه های چاق و چاق و کروبی آن ها ارتباط زیادی با آن دارد.

با افزایش سن، گونه‌های ما، بافت‌های نرم و استخوان‌هایی که در زیر آن‌ها قرار دارند حجم خود را از دست می‌دهند و شروع به افتادگی می‌کنند. این اثر “پژمردگی” به طور گسترده به عنوان یکی از چشمگیرترین نشانه های پیری در نظر گرفته می شود و می تواند بیشتر از آنچه قبلاً فکر می کردیم در جوان یا پیر به نظر رسیدن ما تأثیر بگذارد.

دانشمندان کشف کرده اند که وقتی نوبت به گونه های ما می رسد، زیبایی به عمق پوست نیست. در حالی که گرانش پوست را به سمت پایین می کشد، اما وقتی نوبت به علائم اولیه پیری می رسد، دو عامل بسیار بیشتر از خود پوست بر این فرآیند تأثیرگذار هستند.

چه کسی کاندیدای خوب برای جراحی بزرگ کردن گونه است؟

کاندیدای ایده‌آل برای انواع روش‌های بزرگ‌کردن گونه دارای گونه‌های ضعیف، توخالی یا افتاده است که در نتیجه از بین رفتن بافت گونه به دلیل ژنتیک است. و حتی یک انتخاب برای بیمارانی است که بافت استخوان گونه به خاطر ضربه یا ناهنجاری های مادرزادی از بین رفته است. به طور کلی، روش های بزرگ کردن گونه می تواند نتایج بسیار مطلوبی را برای افرادی که از کانتور صورت خود ناراضی هستند و از گونه ها و استخوان های گونه پرتر سود می برند، ارائه دهد.

برای تمام روش‌ها، بیمارانی که از داروهای رقیق‌کننده خون یا داروهای ضد التهابی استفاده می‌کنند، باید حتماً با پزشک خود مشورت کنند. در بسیاری از موارد، این داروها می توانند عوارضی را در حین عمل بزرگ کردن گونه ایجاد کنند و به بیماران توصیه می شود قبل و بعد از اتمام عمل، مصرف آنها را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

فراتر از این نکات، نامزدهای خوب برای هر روش به شرح زیر است:

انتقال چربی:

برای انتقال چربی، کاندیدای ایده آل دارای منبع خوبی از سلول های چربی است که می تواند به راحتی و با خیال راحت برای انتقال برداشت شود. علاوه بر این، نامزدهای خوب خیلی لاغر نیستند و اختلالات انعقادی یا متابولیسم چربی، بیماری‌های مزمن شدید یا عفونت‌های حاد ندارند.

پرکننده های پوستی:

کاندیدهای خوب برای بزرگ کردن گونه با پرکننده های پوستی کسانی هستند که به دنبال همان اهدافی هستند که با انتقال چربی ممکن است به آن دست یابند، اما ایده درمان کم تهاجمی را ترجیح می دهند. این نامزدها همچنین از احتمال نتایج کوتاه‌تر نسبت به سایر گزینه‌ها آگاه خواهند بود. این روش برای بیمارانی که باردار هستند، در دوران شیردهی یا مبتلا به عفونت سینوسی توصیه نمی شود.

ایمپلنت ها:

بهترین کاندیدها برای روش های کاشت گونه کسانی هستند که به دنبال راه حلی دائمی برای بهبود ناحیه میانی صورت خود هستند. آنها همچنین پوست سالمی خواهند داشت که خیلی نازک نباشد تا ایمپلنت ها طبیعی تر به نظر برسند.

مزایای روش های بزرگ کردن گونه چیست؟

هر چند این روش ها ممکن است از نظر تکنیک متفاوت باشند، هر یک از آنها به دنبال رسیدن به یک هدف هستند: ایجاد حجم و کانتور به گونه هایی که به خوبی مشخص نیستند. افرادی که ساختار گونه ضعیفی دارند، صورت باریک یا صاف دارند، یا به دلیل اثرات افزایش سن، کانتور گونه را از دست داده‌اند، می‌توانند از بهبود زیبایی‌شناختی که بزرگ‌کردن گونه ارائه می‌کند بهره‌مند شوند.

در انتقال بافت نرم برای بزرگ کردن، چربی برای بزرگ کردن گونه پیوند زده می شود تا گونه ها یا استخوان های گونه باریک برطرف شود. این فرآیند گاهی به عنوان یک روش ثانویه پس از لیپوساکشن کامل یا به عنوان یک روش اولیه با لیپوساکشن کوچک قبل از تزریق گونه انجام می شود. از آنجایی که تزریق با بافت چربی بیمار پر می شود، تصور می شود که نتیجه طبیعی تر به نظر می رسد و با خطر کمتر واکنش آلرژیک یا عوارض همراه است. در حالی که نتایج دائمی نیستند، اما احتمالاً بسیار بیشتر از آنچه که از درمان پرکننده پوست انتظار می رود دوام خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *