جوانسازی صورت تزریقی -کلینیک زیبایی شهرزاد در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

جراحی های انتخابی صورت یک روش محبوب برای بیماران برای صاف کردن و پر کردن چین و چروک ها، تقویت پوست افتادگی و کاهش علائم قابل مشاهده پیری است. در گذشته، جوانسازی صورت شامل روش های جراحی بود که برای سفت کردن پوست طراحی شده بودند. امروزه تمرکز بیشتر جنبه پیشگیری دارد و بسیاری از بیماران درمان غیر جراحی شامل پرکننده های تزریقی صورت را انتخاب می کنند. دکتر بارنز شخصاً مسئول انجام تمام تزریقات است. ما در این مطلب به مبحث جوانسازی صورت تزریقی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

چه نوع درمان های غیرجراحی جوانسازی صورت موجود است؟ 

شل کننده‌ها و پرکننده‌های تزریقی رایج‌ترین درمان‌های تزریقی غیرجراحی برای داشتن پوستی جوان‌تر هستند. پرکننده های تزریقی خطوط و چین و چروک ها را پر می کنند تا به ویژگی های صورت حجم دهند در حالی که شل کننده های تزریقی با شل کردن عضلات کار می کنند. دکتر بارنز تجربه با طیف گسترده ای از محصولات را دارد. در طول قرار ملاقات مشاوره شما، او انواع مختلف و کاربردهای موثر آنها را بر اساس اهداف منحصر به فرد شما مورد بحث قرار خواهد داد. 

شل کننده های تزریقی

طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک، شل کننده های تزریقی محبوب ترین روش های زیبایی کم تهاجمی موجود هستند. در واقع، سال گذشته، آمریکایی ها بیش از هفت میلیون درمان را پشت سر گذاشتند.

تزریق در درجه اول برای کاهش ظاهر چین و چروک صورت با مسدود کردن سیگنال‌های اعصاب شما به عضلات و جلوگیری از انقباض آنها استفاده می‌شود. این باعث شل شدن و نرم شدن چین و چروک می شود. آنها در درمان بسیار مفید هستند:

  • خطوط پیشانی
  • پای کلاغ
  • خطوط اخم
  • تعرق مفرط

نتایج معمولاً چند روز طول می کشد تا ظاهر شوند و بین 3 تا 12 ماه باقی می مانند. اگر مایل به ادامه درمان بیش از دوز اولیه هستید، تزریقات نگهدارنده لازم است.

تیم پلاستیک صورت تمام عوارض جانبی و ملاحظات احتمالی را در طول مشاوره با شما در میان خواهد گذاشت.

بوتاکس

بوتاکس سال‌هاست که با روش‌های زیبایی مرتبط است، زیرا ثابت شده است که چین و چروک‌های صورت را کاهش می‌دهد. با مسدود کردن سیگنال‌های اعصاب به ماهیچه‌ها عمل می‌کند و از انقباض آنها جلوگیری می‌کند. این باعث شل شدن و نرم شدن چین و چروک می شود.

دیسپورت

در حالی که بوتاکس و دیسپورت هر دو از یک مولکول پایه استفاده می کنند، اجزای افزوده شده دیسپورت این دو را متمایز می کند. این بدان معناست که Dysport  راحت تر از طریق سلول های شما پخش می شود و کمی سریعتر از همتای خود شروع به کار می کند.

بیشتر بخوانید: آیا فیلرهای پوستی دائمی هستند؟

Xeomin

Xeomin از انتشار مواد شیمیایی که باعث انقباض عضلات صورت می شود، جلوگیری می کند. در نهایت، این منجر به نرم شدن خطوط اخم می شود.

درمان 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. نیازی به بیهوشی نیست نتایج Xeomin را سه تا چهار روز پس از تزریق مشاهده خواهید کرد. حداکثر اثرات در حدود روز 30 رخ می دهد.

جوو

Jeuveau برای بهبود ظاهر خطوط اخم متوسط ​​تا شدید بین ابروها در بزرگسالان به طور موقت استفاده می شود.

پرکننده های تزریقی

پرکننده‌های بافت نرم به داخل یا زیر پوست تزریق می‌شوند  تا ظاهری جوان‌تر به شما بدهند. آنها خطوط و چین و چروک هایی را که در نتیجه افزایش سن، سیگار کشیدن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و جاذبه است، پر می کنند. این روش معمولی کمتر از سی دقیقه طول می کشد و نواحی زیر را هدف قرار می دهد:

  • لب
  • مناطق توخالی
  • اسکار
  • استخوان گونه
  • خطوط ظریف
  • چین و چروک اطراف بینی، دهان، چشم و ابرو

در پرکننده های تزریقی چین و چروک از موادی استفاده می شود که خطوط و چروک ها را پر می کند و به اجزای صورت حجم می دهد. می توان از آنها برای حجیم کردن گونه ها و لب ها، نرم کردن اجزای صورت و کاهش افتادگی پوست استفاده کرد. اغلب، آنها همراه با سایر روش های درمان پوست (به عنوان مثال، لیفت صورت و تزریق بوتاکس) استفاده می شوند.

انواع پرکننده های بافت نرم برای جوانسازی صورت بر اساس نیاز و ترجیحات شما در دسترس هستند. سه دسته اصلی وجود دارد: انتقال چربی، اسیدهای هیالورونیک و محصولات محرک زیستی.

ایمپلنت های انتقال چربی یا اتولوگ (مشتق شده از بدن) از چربی خود بیمار استفاده می کنند. این روش ایمن و ارزان است و عرضه فراوانی وجود دارد.

هیالورونیک اسیدها ترکیبات بافتی طبیعی هستند که به روان شدن بافت ها کمک می کنند و جزء طبیعی پوست سالم و جوان هستند. نتایج آنی هستند. تعداد زیادی از این محصولات ایمن و قابل اعتماد در دسترس هستند.

محصولات محرک زیستی به دلیل مقرون به صرفه بودن و نتایج بلندمدت، جایگزین محبوبی هستند – بسیاری از آنها حداقل یک سال دوام می آورند و برخی نتایج دائمی ارائه می دهند.

تیم پلاستیک صورت تمام عوارض جانبی و ملاحظات احتمالی را در طول مشاوره با شما در میان خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی

Juvederm

Juvederm خانواده ای از پرکننده های تزریقی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که برای کاهش  خطوط لبخند، حجم دادن به لب ها و پوست و پر کردن جای زخم های صورت استفاده می شود. درمان بی خطر و موثر است. Juvederm با یک سوزن نازک زیر پوست تجویز می شود. اسید هیالورونیک، که به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما با افزایش سن کاهش می یابد، بلافاصله بازسازی می شود و حجم می دهد و خطوط، چین و چروک ها را کاهش می دهد.

Restylane

Restylane همچنین خانواده ای از پرکننده های تزریقی مبتنی بر هیالورونیک است که برای درمان چین  و چروک صورت و چین و چروک صورت و ایجاد پری لب های شما استفاده می شود. درمان با Restylane معمولاً 6 تا 12 ماه بسته به سبک زندگی، سن و نوع پوست بیمار طول می کشد. پس از آن، درمان های بعدی را می توان به طور منظم انجام داد.

بلوترو

Belotero یک فیلر تزریقی است که با جایگزینی اسید هیالورونیک از دست رفته عمل می کند. محصولات برای صاف کردن و پر کردن چین و چروک ها، تقویت لب ها، بازگرداندن حجم صورت و آبرسانی مجدد به پوست طراحی شده اند. لیدوکائین، یک عامل بی حس کننده، با Belotero نیز موجود است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – لیزر در کرج- کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج و تهران – لیزر در کرج – تزریق بوتاکس و فیلر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *