انتقال چربی به صورت - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

ما در این مطلب به مبحث انتقال چربی به صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انتقال چربی به صورت

انتقال چربی به صورت

انتقال چربی روشی است که برای انتقال چربی از ناحیه خاصی در بدن به ناحیه دیگر استفاده می شود.

بسیاری از افراد از بزرگی بیش از حد برخی از نقاط بدن خود مانند باسن، شکم یا باسن ناراضی هستند. با این حال، به طور همزمان، آنها تمایل دارند که اندازه ناحیه دیگری مانند لب ها، صورت یا سینه ها را افزایش دهند.

روش انتقال چربی  می تواند با حرکت دادن چربی از نواحی دارای چربی اضافی و تزریق آن به ناحیه دیگری برای بهبود حجم به خواسته های آنها برسد. این یک روش محبوب است. بسیاری از افراد سالانه تحت پیوند چربی قرار می گیرند  و از نتایج راضی هستند.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف پرکننده های پوست چیست؟

انتقال چربی صورت چیست؟

انتقال چربی صورت روشی است که در آن از چربی بدن بیمار برای پر کردن نواحی کاهش حجم صورت استفاده می شود. این روش به جای جراحی ترمیمی، مانند لیفت صورت یا رینوپلاستی (جراحی بینی) نوعی جراحی پلاستیک زیبایی غیرجراحی در نظر گرفته می شود زیرا ساختار و شکل صورت را تغییر نمی دهد. در عوض، با جایگزین کردن حجم از دست رفته با چربی از نقاط دیگر بدن، پری را به صورت باز می گرداند.

انتقال چربی صورت شامل:

  • لیپوساکشن بافت چربی از یک قسمت از بدن
  • معمولاً شکم یا ران ها
  • تزریق آن چربی به نواحی کاهش حجم صورت، مانند گونه های توخالی یا افتادگی پلک ها

نتیجه یک جوانسازی طبیعی صورت بدون برش یا بهبودی طولانی است.

انتقال چربی صورت شبیه روش لیپوساکشن است که بیشتر شناخته شده است. در حالی که لیپوساکشن چربی های ناخواسته بدن را از بین می برد و آن را در سایر قسمت های بدن (مانند باسن، باسن یا پاها) رسوب می کند، انتقال چربی صورت همان چربی ناخواسته را به مناطق خاصی از کاهش حجم صورت تزریق می کند.

آماده شدن برای انتقال چربی 

قبل از برنامه ریزی  یک روش انتقال چربی ، مهم ترین مرحله انتخاب یک کلینیک یا بیمارستان قابل اعتماد است، زیرا این یک فرآیند دقیق است که به یک خدمه پزشکی با تجربه گسترده در زمینه جراحی پیوند چربی و بیمارستانی با انواع تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.

در طول مشاوره، نکات زیر را با جراح خود در میان خواهید گذاشت:

  • جراح سابقه پزشکی شما را با پرسیدن سوالاتی مانند مشکلات پزشکی، جراحی های قبلی و داروهای مصرف شده بررسی می کند. سپس معاینه فیزیکی انجام می دهند و از شما آزمایش خون می خواهند.
  • جراح از هر دو ناحیه اهدا کننده و دریافت کننده عکس می گیرد. آنها ممکن است از آنها برای مقایسه نواحی تحت درمان قبل و بعد از جراحی استفاده کنند.
  • شما و جراحتان تصمیم خواهید گرفت که جراحی پیوند چربی را با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام دهید.
  • شما صادقانه با جراح خود در مورد آنچه که امیدوارید با این روش انجام دهید صحبت خواهید کرد. لازم است بدانیم نتایج مورد انتظار چیست.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی

روش پیوند چربی

این روش در سه مرحله به توضیح زیر صورت می گیرد:

  1. استخراج چربی:  جراح برش‌های کوچکی را در ناحیه اهداکننده، جایی که می‌خواهد چربی را از آن خارج کند، به طور کلی در ناحیه شکم، ران یا باسن ایجاد می‌کند. سپس از یک لوله نازک برای استخراج چربی استفاده می کنند و برش ها را با بخیه می بندند.
  2. آماده سازی:  جراح چربی برداشته شده را با تجهیزات ویژه ای پردازش می کند تا چربی را از خون یا هر ناخالصی دیگر پاک کند.
  3. تزریق چربی:  جراح شما یک سوزن یا سرنگ را در محل برش ناحیه تحت درمان مانند صورت، سینه، باسن یا باسن وارد می کند. آنها چندین بار سوزن را وارد ناحیه می کنند تا مقدار کمی چربی به پوست تزریق شود.

جراح ممکن است ناحیه تحت درمان را بیش از حد پر کند زیرا بدن به مرور زمان چربی تزریق شده را دوباره جذب می کند، بنابراین ناحیه تحت درمان مقداری حجم از دست می دهد.

پیوند چربی معمولاً یک روش بدون درد است  که حدود یک ساعت طول می کشد. با این حال، ممکن است بعداً، دو هفته پس از جراحی، احساس درد کنید.

بازیابی و نتایج

بهبودی پس از انتقال چربی صورت معمولاً کوتاه است، اکثر بیماران در کمتر از یک هفته به سر کار و روال معمول خود باز می‌گردند. ممکن است مقداری تورم، کبودی و قرمزی وجود داشته باشد، اما این عوارض معمولا پس از چند هفته از بین می روند. برای اطمینان از بهبودی سریع، جراح پلاستیک شما دستورالعمل‌های جامع مراقبت پس از عمل را به شما ارائه می‌دهد.

اثرات انتقال چربی صورت بلافاصله قابل توجه است و با کاهش تورم و جوش خوردن چربی با بافت های صورت، بهتر می شود. در حالی که ممکن است برخی از چربی های منتقل شده در نهایت توسط بدن دوباره جذب شود، اکثریت آن می تواند سال ها به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: آیا فیلرهای پوستی دائمی هستند؟

فواید انتقال چربی صورت

مزایای متعدد پیوند چربی صورت، آن را به گزینه ای مطلوب برای افرادی که به دنبال جوانسازی صورت هستند تبدیل می کند. از جمله مزایای اصلی عبارتند از:

  • نتایج طبیعی: در مقایسه با پرکننده های مصنوعی، انتقال چربی صورت ظاهر و احساس طبیعی تری به شما ارائه می دهد زیرا از چربی بدن شما استفاده می کند.
  • کم تهاجمی: از آنجایی که چربی منتقل شده با بافت های اطراف ادغام می شود، انتقال چربی صورت می تواند نتایجی را ایجاد کند که برخلاف فیلرهای موقت ماندگار هستند.
  • برش‌های کوچک‌تر و زمان بهبودی کمتری نسبت به روش‌های سنتی لیفت صورت مورد نیاز است.
  • تطبیق پذیری: برای رسیدن به نتایج جامع، انتقال چربی صورت را می توان با سایر تکنیک های جوانسازی ترکیب کرد تا انواع مشکلات پیری صورت را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – لیزر در کرج- کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج و تهران – لیزر در کرج – تزریق بوتاکس و فیلر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *