فیشال اولیه - کلینیک زیبایی-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-تزریق فیلر در کرج - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

فیشال یکی از شناخته شده ترین درمان های زیبایی است که دلایل خوبی دارد. آنها راحت، بسیار موثر، بسیار قابل تنظیم و به طور کلی ایمن هستند. این پست بر روی جزئیات خاص اطراف صورت تمرکز دارد. ما در این مطلب به مبحث فیشال اولیه چیست؟ چند بار باید فیشال انجام شود؟ میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فیشال اولیه - کلینیک زیبایی-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-تزریق فیلر در کرج - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

فیشال اولیه چیست؟

صورت اولیه یک روش مراقبت از پوست است که شامل از بین بردن سلول های مرده پوست، تمیز کردن منافذ و استفاده از یک ماسک خاص برای درمان مشکلات رایج پوست است. این فرآیند چند مرحله ای سعی می کند پوست صورت را تغذیه و بازسازی کند و آن را سالم تر و جوان تر نشان دهد. به اندازه ماساژ به عنوان یک سرویس اسپا برای آرامش و تفنن مورد علاقه است.

در درمان صورت چه اتفاقی می افتد؟

مشاوره ای که به متخصص زیبایی کمک می کند تا قبل از هر عمل صورت، بهترین محصولات را برای نوع پوست و مسائل شما انتخاب کند. وقتی تصمیم گرفته شد، بخش آرامش بخش شروع می شود! اکثر فیشال‌های اولیه شامل یک یا چند مورد از پنج روش ذکر شده در زیر است:

پاکسازی

برای از بین بردن هرگونه آلودگی و آرایش ماندگار، زیبایی‌شناسان یک پاک‌کننده را روی صورت، گردن و دکلته ماساژ می‌دهند. آنها قبل از خشک کردن و معاینه پوست صورت خود را با یک اسفنج صورت، پارچه یا پد پنبه ای با آب گرم می شویند. آنها از این فرآیند برای تصمیم گیری در مورد نوع ماسک سفارشی که بعدا استفاده خواهند کرد استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف پرکننده های پوست چیست؟

لایه برداری

بسته به آبگرمی که در آن حضور دارید، متخصص زیبایی ممکن است از لوسیون یا اسکراب لایه بردار برای حذف سلول های مرده پوست یا بخار برای باز کردن منافذ پوست استفاده کند.

استخراج ها

این روش برای باز کردن منافذ فردی که به دلیل تولید بیش از حد چربی یا سلول‌های مرده پوست مسدود شده‌اند، استفاده می‌شود که می‌تواند منجر به آکنه و جوش‌های سرسیاه شود. زیبایی شناسان استخراج را با دست یا با یک ابزار فلزی منحصر به فرد انجام می دهند.

ماساژ

صورت و اغلب قسمت بالایی بدن به عنوان بخشی از صورت ماساژ داده می شود که ممکن است به تخلیه لنفاوی کمک کند.

ماسک و موارد دیگر

مرحله بعدی استفاده از یک ماسک سفارشی است که ممکن است بر پایه خاک رس برای درمان چربی یا آبرسان برای درمان خشکی باشد. اگر برای صورت در روز باشد، به دنبال آن یک سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده می شود.

فواید فیشور چیست؟

فیشال های اولیه پوست را کاملا تمیز می کنند و ممکن است به درمان مشکلات خاص پوست مانند خشکی یا آکنه های جزئی کمک کنند. این روش‌ها چهره‌ها را درخشان می‌کنند و به‌طور باورنکردنی آرامش‌بخش هستند.

فیشال های اولیه ممکن است به طور لحظه ای پوست را بهبود بخشند، اما نمی توانند مشکلات پوستی شدید، مانند چین و چروک، هایپرپیگمانتاسیون یا آکنه هایی که شدیدتر از خفیف هستند را درمان کنند. این مشکلات پوستی معمولاً به درمان‌های فشرده‌تری مانند لایه‌برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن یا روش‌های لیزری نیاز دارند که کلاژن را تحریک می‌کنند.

هر چند وقت یکبار باید صورت خود را انجام دهید؟

دستورالعمل استاندارد این است که یک بار در ماه یا هر سه تا چهار هفته یک بار صورت را انجام دهید. چرخه زندگی پوست شما تا این حد طول می کشد. سلول های پوست شما پس از سه تا چهار هفته دوباره رشد می کنند.

صورت می تواند به این روند کمک کند و تضمین کند که پوست شما همیشه درخشان است.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی

HydraFacial

جدیدترین پیشرفت در لایه‌برداری غیر لیزری پوست، Hydrafacial است که یک روش درمانی برای لایه‌برداری با درجه پزشکی است. تنها فرآیند هیدرادرم ابریژن که ترکیبی از پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت آنتی اکسیدانی است، هیدرافسیال است.

 این فیس‌ال پوستی روشن‌تر و زیباتر را بدون ایجاد ناراحتی یا از کار افتادگی به شما ارائه می‌دهد. با نکات ظریف و در عین حال فوق العاده قوی HydraPeel، آسیب های سطحی را از سلول های مرده پوست و آلاینده های محیطی پاک می کند. به لطف سطح لایه بردار چند وجهی، پوست شما را مرطوب می کند و در عین حال منافذ شما را پاک می کند. 

این روش پنج مرحله ای شامل پاکسازی، لایه برداری، استخراج، آبرسانی و تزریق پوست با سرم هایی است که با استفاده از دستگاه قلم مانندی به نام HydraPeel Tip وارد منافذ می شود.

صورت تنگ و روشن

آبرسانی عمیق و بهبود زیبایی آنی از ویژگی های این روش بدون سوزن زیبایی پوست است. نتیجه زیبایی با استفاده از درمان یک بار در هفته بهبود می یابد. Tighty Brighty مزایای TCA با غلظت بالا و H2O2 را ترکیب می کند تا پوست شما را تغذیه و درخشان کند.

درمپلنینگ

درمپلنینگ روشی برای لایه برداری دستی است (در سایر روش های صورت از روش های شیمیایی لایه برداری استفاده می شود). بالاترین لایه پوست مرده و موهای نازک پوستی باید با تراشیدن ملایم سطح پوست با استفاده از یک اسکالپل جراحی استریل (معروف به هلو fuzz) برداشته شود. جذب محصول مراقبت از پوست را بهبود می بخشد و ماسک بعدی درخشندگی را تشدید می کند.

صورت LED

LED FACIAL یک روش مراقبت از پوست بدون درد و تسکین دهنده است که با از بین بردن باکتری ها و پر کردن پوست چروکیده با افزایش سنتز کلاژن، آکنه را بهبود می بخشد. LED یک دیود ساطع کننده نور است.

نور درمانی در ده سال گذشته محبوبیت زیادی در بین متخصصان پوست و جراحان پلاستیک پیدا کرده است. چندین مطالعه، از جمله یکی منتشر شده در مجله زیبایی و لیزر درمانی ، نشان داده است که نور قرمز و مادون قرمز می تواند ظاهر پیری پوست را افزایش دهد. 

LED مورد تایید FDA یک نور درمانی ایمن و موثر برای جوانسازی پوست و درمان آکنه است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *