نشانه های نادرست تزریق زیبایی - کلینیک زیبایی در کرج -کلینیک تخصصی زیبایی -تزریق بوتاکس-تزریق فیلر - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

تزریق‌های زیبایی مانند سم بوتولینوم و  پرکننده‌های پوستی  درمان‌های بسیار محبوبی هستند. این درمان ها بسیار متنوع هستند و می توانند مزایای متعددی مانند کاهش  علائم پیری، افزایش حجم و ایجاد ظاهری صاف و جوان داشته باشند. با این حال، شما باید اقداماتی را انجام دهید تا از درمان نامطلوب تزریق لوازم آرایشی اجتناب کنید و ایمن بمانید، به خصوص در هنگام تزریق تزریقی. ما در این مطلب به مبحث نشانه های نادرست تزریق زیبایی و نحوه اجتناب از آنها میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

نشانه های نادرست تزریق زیبایی و نحوه اجتناب از آنها

با یک جستجوی سریع در گوگل در مورد تزریقات آرایشی ناموفق، متوجه خواهید شد که وقتی سم بوتولینوم اشتباه می‌کند، چقدر بد می‌شود. از چهره های غیر طبیعی، چهره هایی که در زمان یخ زده به نظر می رسند تا “لب های اردک” بیش از حد اغراق آمیز.

وقتی صحبت از پرکننده ها می شود، نتیجه نهایی باید تا حد امکان طبیعی باشد تا چشمی که آموزش ندیده تفاوتی را متوجه نشود. در اینجا برخی از نشانه های تزریق نادرست لوازم آرایشی آورده شده است:

پف کردگی مداوم

چندین نشانه نشان می دهد که تزریق فیلر صورت اشتباه انجام شده است، اما اصلی ترین آن پف است که پس از اولین تزریق از بین نمی رود. به طور معمول، مقداری تورم و پف در ناحیه تحت درمان را تجربه خواهید کرد، اما پس از 24 ساعت کاهش می یابد. این یکی از عوارض جانبی رایج فیلرها است و معمولاً جای نگرانی نیست. با این حال، اگر التهاب یا تورم بعد از یک یا دو روز از بین نرفت، بهتر است با جراح پلاستیک خود تماس بگیرید.

پف و تورم مداوم با هر احتمالی می تواند توسط عوامل زیادی ایجاد شود

خطرات خود را ارائه می دهد. برای یکی، تورم می تواند به دلیل انسداد عروق باشد. انسداد عروق زمانی اتفاق می‌افتد که سوزن یک رگ خونی را سوراخ می‌کند، یا ماده تزریقی خیلی به رگ خونی نزدیک می‌شود که انسداد ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت غیر جراحی

پری نامتقارن

یکی دیگر از علائم جراحی زیبایی ناموفق، پری نامتقارن است. معمولاً بعد از عمل این اتفاق می افتد. در بیشتر موارد، این فقط یک نگرانی زیبایی است که با حل کردن فیلر و شروع مجدد اصلاح می شود. پری نامتقارن معمولاً نشانه تزریق ضعیف فیلر است.

واکنش آلرژیک

گاهی اوقات پری نامتقارن می تواند نشانه یک واکنش آلرژیک باشد. این می تواند یک آلرژی به ماده پزشکی یا ژل مایع مورد استفاده برای تعلیق این ماده باشد. واکنش های آلرژیک نادر است، اما باید احتمال آن را در نظر بگیرید. معمولاً واکنش فوری نیست و سه تا چهار روز پس از عمل رخ می دهد. سایر علائم یک واکنش آلرژیک شامل تورم و حساسیت است.

عفونت

اگر پری نامتقارن چندین روز پس از عمل ادامه یابد، می تواند نشانه عفونت باشد. عفونت ها نیاز به درمان فوری با آنتی بیوتیک دارند.

یک ظاهر غیر طبیعی

ظاهر غیرطبیعی کلی پس از درمان پرکننده به جراحی زیبایی نامطلوب اشاره دارد. معمولاً اگر متوجه تغییر قابل توجهی در صورت خود شوید، پزشکتان کار خیلی خوبی انجام نداده است. این مورد در مواردی که لب‌هایی که بیش از حد پر شده‌اند و غیرطبیعی به نظر می‌رسند، رایج‌تر است.

درد و ناراحتی

اگر در طول فرآیند تزریق احساس ناراحتی کردید، این یک علامت ضعیف است. در عین حال، اگر بعد از آن در اطراف نواحی تحت درمان درد وجود داشته باشد، نشانه خرابی فیلرها است. در طول فرآیند درمان یا پس از خروج از مطب نباید هیچ گونه درد یا ناراحتی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد پرکننده های پوست بدانید

نتایج بیش از حد

نتایج بیش از حد از علائم رایج جراحی پلاستیک ناموفق هستند. موارد رایج پرکردن بیش از حد، زمانی است که بیماران در نهایت با “لب اردک” مواجه می شوند. علاوه بر پرکننده لب خراب، زمانی که پرکننده به خارج از ناحیه مورد نظر می رود، نتایج بیش از حد ایجاد می شود. این به عنوان مهاجرت پرکننده نیز شناخته می شود . اگر متوجه شدید که پزشکتان بیش از حد فیلر تزریق کرده است، به آنها بگویید.

وقتی صحبت از سم بوتولینوم می شود، چند علامت وجود دارد که نشان می دهد چیزی اشتباه است، مانند:

• عدم تقارن صورت
  • افتادگی پلک
  • اصلا حرکت پیشانی نداره
  • ابروهای فراگیر

3 نکته ای که هنگام تزریق تزریقی باید مراقب آنها بود

سالانه هزاران نفر تزریقی دریافت می کنند. آنها در تعطیلات ناهار خود برای درمان ظهر بیرون می آیند و با بهبودی جزئی و در عین حال طبیعی برمی گردند. اما زمانی که داروهای تزریقی درگیر هستند، باید مراقب موارد زیر باشید.

محصولات تزریقی با کیفیت پایین

پزشک شما فقط باید از محصولات تزریقی با کیفیت بالا استفاده کند. سوالات زیادی بپرسید تا بفهمید انژکتور شما از چه نوع محصولاتی استفاده می کند تا بتوانید تحقیق کنید.

محیط غیر استریل

پیشنهاد ملاقات با شما در یک محیط غیر استریل باید یک پرچم قرمز باشد. محیط غیر استریل خطر عفونت را افزایش می دهد. پزشکان مجرب فقط در مطب های پزشکی کار می کنند.

بیشتر بخوانید: انتقال چربی چقدر طول می کشد؟

تجربه و آموزش ضعیف

این ترسناک است که  روش های غیرجراحی غیرقابل تنظیم  در بریتانیا چقدر است. یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از مشکلات و نتایج ضعیف، یافتن فردی است که درک کاملی از آناتومی انسان و آموزش‌ها و صلاحیت‌های مناسب داشته باشد.

پرکننده ها و سم بوتولینوم می توانند مزایای متعددی را ارائه دهند. اما ضروری است که ایمن بمانید و اقدامات مناسب را برای جلوگیری از تزریق نامطلوب لوازم آرایشی انجام دهید.

چگونه می توان تزریقات زیبایی نادرست را برطرف کرد

یک فیلر لب خراب، فیلر خط فک اشتباه شده یا پرکننده پارگی که اشتباه انجام شده است، همگی داستان های ترسناکی از اشتباه عمل های زیبایی هستند. اما موضوع اینجاست. شما مجبور نیستید با یک کار پرکننده ناموفق زندگی کنید. اگر متوجه شدید که کار پرکننده شما مطابق انتظار نیست، جراح پلاستیک خود را مطلع کنید. در بیشتر مواقع، پزشک از داروهای بی حس کننده برای ارزیابی اشتباه استفاده می کند. کار پرکننده خراب تا زمانی که عفونتی وجود نداشته باشد قابل رفع است.

شماره تماس: 02632242647

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج